1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Poczta Obsługa ogólnych skrzynek typu biuro@mojadomena.pl

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika pioluk, 22 Grudzień 2015.

  1. pioluk

    pioluk Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Proponuję wdrożenie rozwiązania, które ułatwi zarządzanie ogólnymi skrzynkami typu biuro@mojadomena.pl.

    Wizja takiego rozwiązania polega na tym, aby administrator mógł przydzielić dostęp do ogólnej skrzynki poszczególnym użytkownikom bez konieczności oddzielnego logowania użytkownika do tej skrzynki.

    Przykładowo w systemie administrator tworzy dwa konta:
    • j.kowalski@mojadomena.pl
    • k.nowak@mojadomena.pl
    i chce przyznać tym użytkownikom dostęp do skrzynki biuro@mojadomena.pl.

    W rozwiązaniu Kowalski i Nowak mają możliwość przełączania się pomiędzy prywatnym kontem pocztowym, a ogólnym. Dodatkowo w zależności od tego, który użytkownik wysyła i/lub odpowiada na wiadomość system automatycznie podstawia spersonalizowaną stopkę dla konkretnego użytkownika.
     
  2. Stau

    Stau Majster

    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    98
    Wydaje mi się, że wszystkie kryteria powyższej propozycji spełnia dostępna już opcja "konto zewnętrzne".
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...trznego-konta-e-mail-w-nowej-poczcie-home-pl/

    Można utworzyć w ramach konta "prywatnego" drugie konto - "biurowe" (konto w koncie). Po zalogowaniu widać wówczas strukturę folderów dwóch skrzynek. Można wysyłać bez przeklikiwania wiadomości posługując się raz jednym, raz drugim kontem.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @pioluk sugeruję skorzystać z funkcji kont zewnętrznych oraz innych alternatywnych rozwiązań, o których wspomniał użytkownik w poprzednim poście.

    W przypadku kwestii współdzielenia na poczcie e-mail, warto również wspomnieć o usłudze Cloud Email Xchange. Więcej informacji na temat zestawu kompleksowych narzędzi, zwiększających efektywność pracy przy poczcie e-mail znajdziesz tutaj: https://home.pl/xchange

    Po zakupieniu dodatkowej licencji Cloud Email Xchange, możesz skorzystać z mechanizmu obiegu i udostępniania dokumentów, który polega m.in. na wymianie kontaktów, zadań oraz danych z kalendarzy pomiędzy użytkownikami skrzynek e-mail. W ramach zakupionej licencji Xchange otrzymasz również 10GB dodatkowego miejsca w chmurze, które pozwoli Ci na przechowywanie Twoich firmowych plików oraz dokumentów i następnie udostępnianie ich użytkownikom utworzonych skrzynek e-mail.
     

Poleć forum znajomym