Witam, z niewyjaśnionych i niezrozumiałych dla mnie przyczyn od 5 dni (od 22 lutego) nie działa obsługa zapytań wysyłanych w standardzie HTTP/1.0. Dokładniej zapytania HTTP/1.0 są traktowane jako te w standardzie 1.1 i serwer oczekuje podania pola HOST (które w 1.0 nie jest wymagane). Poza tym wszystko było dobrze i działało przez długie LATA i ..... nagle przestało!!! Oczywiście problem został zgłoszony ale pomimo kilku telefonów dziennie mam jedynie informację, że "administratorzy pracują, proszę czekać". Jak to jest możliwe, aby taka firma tak długo realizowała takie zgłoszenie. Dodam, że dokładnie przedstawiłem problem (sam wykonałem różne testy i wskazałem, gdzie należy szukać przyczyny - a to raczej nie powinno leżeć po mojej stronie). Czy ktoś ma podobne problemy a może potrafi dodać jakieś informacje, które ułatwiłyby rozwiązanie problemu?
> Czy ktoś ma podobne problemy na szczęście nie > a może potrafi dodać jakieś informacje, które ułatwiłyby rozwiązanie problemu? a nie możesz wysyłać req w HTTP 1.1? Jak nie to zawsze możesz zrobić na szybko translator, który przepisze 1.0 na 1.1 (dodając, wspomniane, brakujące pole host).
Zapytania wysyłają urządzenia, do których nie mam dostępu . Oznacza to, że nie mam możliwości, aby te zapytania zmodyfikować. Jak taki translator można zrealizować?
Wystawiasz skrypt, który urządzenia będą wołały (http 1.0). Skoro wiesz, że w http 1.1 musisz dodać pole host, to w skrypcie brakujące dane trzeba będzie uzupełnić. Poel host będzie raczej dość łatwo sfabrykować Na podstawie tego co dostałeś w req od maszyny, tworzysz strukturę, którą wyślesz do skryptu właściwego (np. poprzez curl). Wszystko co dostaniesz w odpowiedzi odsyłasz do maszyny. Myślę, że ze 2h i bez specjalnej wiedzy można coś takiego "wydłubać" samemu
Chodzi właśnie o to, że żaden skrypt się nie uruchamia bo serwer traktuje zapytanie jako błędne. W zasadzie powinienem napisać 'chodziło', bo problem został wreszcie usunięty i po prawie 2 tygodniach wszystko działa tak, jak działało wcześniej. Niestety nie wiem co było przyczyną i dlaczego to tyle trwało - trudno będzie odbudować zaufanie, które straciłem w wyniku tej 'przygody'
Ostatnio i u mnie Home.pl sobie przeskrobało... ale jak naprawili to zawsze możesz napisać do nich, że prosisz o wytłumaczenie.
@Andrzejj dziękuję za wiadomość na forum. Sprawdziłem temat i podsumowując, m.in. na podstawie Twojego zgłoszenia na formularzu kontaktowym, zreplikowaliśmy problem i usunęliśmy go bezpośrednio po NASZEJ stronie. Podobne niedogodności nie powinny mieć miejsca, a jeśli zaobserwujesz takowe, zgłoś nam to, nawet w ramach już trwającej konwersacji, gdzie znajdują się wszystkie informacje od Ciebie oraz numery spraw. Mam nadzieję, że dalsze korzystanie z usług home.pl będzie nadal spełniało Twoje oczekiwania.