1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Odnowienie usługi

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika LorK, 3 Wrzesień 2017.

  1. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    Czemu w czasie odnawiania usługi nie mogę wybrać okresu na jaki chcę przedłużyć usługę?
    Mogę tylko na rok... a może podobają mi się Wasze usługi i chciałbym z miejsca na 5 lat?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dziękuję za wiadomość. Wskazana w tym temacie sugestia została przekazana do naszego zespołu (numer zgłoszenia: QABETA-926).

    [​IMG]
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W sumie zależy to wszystko od tego, jakie okresy dla danego planu są skonfigurowane. Jaki typ usługi posiadasz? Proszę napisz przy jakiej usłudze nie mogłeś zmienić okresu.
     
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    @Mariusz, powiem CI jak usługi będą mi wygasały - czyli za jakieś 10 dni.
     
    Mariusz lubi to.
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Okres odnowienia zależy od typu usługi i na jaki okres pozwalamy odnawiać. Domyślnie pozwalamy na rok, ale np. dla domen mamy okresy od 1 do 10 lat (jeszcze). Ustawiam temat jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym