Jak zwykle nie mogę znaleźć dlatego zakładam nowy temat. Mam kupiony click shop premium. Jak mogę skorzystać z bonusówPaczkomatów. Ustawiłam wg instrukcji ale nikt nie skontaktował się ze mna. Dzowniłam do nich ale nie wiedzą nic o takiej możliwości. Pewnie znowu zrobiłam coś źle. W PayU nie było większego problemu.
@domowykosmetyk Informacje o ofercie specjalnej Paczkomatów Inpost dla użytkowników sklepów Click Shop znajdują się pod tym adresem: https://home.pl/sklepy-internetowe/bonusy/paczkomaty Jak skorzystać z bonusu - Paczkomaty: Wypełnij formularz w panelu administratora sklepu Konfiguracja (Sprzedaż) » Dostawy » Paczkomaty. Poczekaj na kontakt ze strony inPost. Podpisz umowę. Ciesz się bonusem i przeznacz go na pierwsze przesyłki. Możesz również włączyć integrację w sklepie Click Shop. Instrukcje jak włączyć integracje z Paczkomatami Inpost w panelu sklepu Click Shop znajdują się pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/integracja-z-usluga-paczkomaty-inpost/ temat aktualizacji naszej pomocy (instrukcji oraz informacji o bonusach i integracjach) już zleciłem. W ciągu kilku najbliższych dni zaktualizujemy nasze materiały. Jeśli masz jakieś sugestię, czego brakuje w materiałach, napisz proszę w odpowiedzi w tym temacie.
Zrobiłam wszystko jak napisałeś - nim tu napisałam i wciąż miałam komunikat "błąd ...". Założyłam więc konto bezpośrednio na stronie InPost i wygenerowałam przesyłkę. Teraz próbowałam utworzyć kolejną przesyłkę i znowu "błąd autoruzacji...". Weszłam do menażera InPost a tam przesyłka wygenerowana. Nic nie rozumiem ale nie mam czasu na wnikanie. Tylko, że nie ma cen takich jak w informacji na Home tylko są wyższe. Zamiast 7,53 jest 12,60 a to spora różnica. InPost nic nie wie o umowie i rabatach.
Jeśli chodzi o kwestie cenowe, rejestracja z naszego formularza idzie bezpośrednio do partnera z adnotacją home.pl, rejestracja na stronie powoduje założenie standardowego konta. W tej sprawie powinnaś indywidualnie skontaktować się z InPost, który doładuje Ci odpowiednio konto. W temacie rejestracji i konfiguracji konta, zbieramy informacje i sprawdzimy. Nie mieliśmy w tym zakresie żadnych zgłoszeń i problemów.
Dzięki za zainteresowanie. No to jestem pierwszym przypadkiem. Wczoraj i dziś "wisiałam na telefonie" do nich około 2 godzin łącznie i nie zostałam połączona z działem który zajmuje się umowami - inaczej - ten dział nie odbiera telefonów. W końcu pracownik z infolinii zobowiązał się sam dopilnować sprawę. Wczoraj, dzwoniłam do Was i pracownik sprawdził, że mam dobrze wypełniony panel węc też nie rozumie dlaczego. grono nie rozimiejących powiększa się i tyle. Wczoraj też napisałam do nich kolejnego e-mail i również nie otrzymałam odpowiedzi.
Witam. Przepraszam, że nie napisałam od razu... Tak udało się ale trwało to. Faktycznie wina była po stronie pracowników InPost. Nie ogarniają tematu. Kilkanaście razy dzwoniłam, pisałam. Albo nie wiedzieli o co chodzi albo obiecywali za godzinę włączyć i tak przez kilka dnia. Dziękuję za zainteresowanie.
Witam, próbuje wysłać wypełniony formularz do InPost (w chce się zarejestrować ) ale mam komunikat wystąpił błąd : problem z wysłaniem majla. Formularz ma wypełniony poprawnie a sam sklep w innych przypadkach wysyła maile. Jak rozwiązać ten problem ?
Jeśli informacje znajdujące się w tym poście nie pomagają: https://forum.home.pl/threads/pakiet-bonusow-na-stale.1039/#post-6682 , to sugeruję przesłać zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy , aby nasz specjalista mógł zajrzeć do sklepu i zaproponować odpowiednie rozwiązanie.