1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE pakiet bonusów na stałe

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika domowykosmetyk, 11 Maj 2016.

  1. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Jak zwykle nie mogę znaleźć dlatego zakładam nowy temat.
    Mam kupiony click shop premium. Jak mogę skorzystać z bonusówPaczkomatów. Ustawiłam wg instrukcji ale nikt nie skontaktował się ze mna. Dzowniłam do nich ale nie wiedzą nic o takiej możliwości. Pewnie znowu zrobiłam coś źle.
    W PayU nie było większego problemu.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    @domowykosmetyk

    Informacje o ofercie specjalnej Paczkomatów Inpost dla użytkowników sklepów Click Shop znajdują się pod tym adresem: https://home.pl/sklepy-internetowe/bonusy/paczkomaty

    Jak skorzystać z bonusu - Paczkomaty:
    1. Wypełnij formularz w panelu administratora sklepu Konfiguracja (Sprzedaż) » Dostawy » Paczkomaty.
    2. Poczekaj na kontakt ze strony inPost.
    3. Podpisz umowę.
    4. Ciesz się bonusem i przeznacz go na pierwsze przesyłki. Możesz również włączyć integrację w sklepie Click Shop.
    Instrukcje jak włączyć integracje z Paczkomatami Inpost w panelu sklepu Click Shop znajdują się pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/integracja-z-usluga-paczkomaty-inpost/

    temat aktualizacji naszej pomocy (instrukcji oraz informacji o bonusach i integracjach) już zleciłem. W ciągu kilku najbliższych dni zaktualizujemy nasze materiały. Jeśli masz jakieś sugestię, czego brakuje w materiałach, napisz proszę w odpowiedzi w tym temacie.
     
  3. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Zrobiłam wszystko jak napisałeś - nim tu napisałam i wciąż miałam komunikat "błąd ...". Założyłam więc konto bezpośrednio na stronie InPost i wygenerowałam przesyłkę. Teraz próbowałam utworzyć kolejną przesyłkę i znowu "błąd autoruzacji...". Weszłam do menażera InPost a tam przesyłka wygenerowana.
    Nic nie rozumiem ale nie mam czasu na wnikanie.
    Tylko, że nie ma cen takich jak w informacji na Home tylko są wyższe. Zamiast 7,53 jest 12,60 a to spora różnica.
    InPost nic nie wie o umowie i rabatach.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    Jeśli chodzi o kwestie cenowe, rejestracja z naszego formularza idzie bezpośrednio do partnera z adnotacją home.pl, rejestracja na stronie powoduje założenie standardowego konta. W tej sprawie powinnaś indywidualnie skontaktować się z InPost, który doładuje Ci odpowiednio konto.

    W temacie rejestracji i konfiguracji konta, zbieramy informacje i sprawdzimy. Nie mieliśmy w tym zakresie żadnych zgłoszeń i problemów.
     
  5. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Dzięki za zainteresowanie.
    No to jestem pierwszym przypadkiem.
    Wczoraj i dziś "wisiałam na telefonie" do nich około 2 godzin łącznie i nie zostałam połączona z działem który zajmuje się umowami - inaczej - ten dział nie odbiera telefonów. W końcu pracownik z infolinii zobowiązał się sam dopilnować sprawę. Wczoraj, dzwoniłam do Was i pracownik sprawdził, że mam dobrze wypełniony panel węc też nie rozumie dlaczego. grono nie rozimiejących powiększa się i tyle.
    Wczoraj też napisałam do nich kolejnego e-mail i również nie otrzymałam odpowiedzi.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 599
    Docenione treści:
    329
    @domowykosmetyk czy udało się już wyjaśnić temat i aktywować wszystko poprawnie?
     
  7. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Witam.
    Przepraszam, że nie napisałam od razu...
    Tak udało się ale trwało to. Faktycznie wina była po stronie pracowników InPost. Nie ogarniają tematu. Kilkanaście razy dzwoniłam, pisałam. Albo nie wiedzieli o co chodzi albo obiecywali za godzinę włączyć i tak przez kilka dnia.
    Dziękuję za zainteresowanie.
     
  8. robmazdw

    robmazdw Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    próbuje wysłać wypełniony formularz do InPost (w chce się zarejestrować ) ale mam komunikat wystąpił błąd : problem z wysłaniem majla. Formularz ma wypełniony poprawnie a sam sklep w innych przypadkach wysyła maile. Jak rozwiązać ten problem ?
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 088
    Docenione treści:
    302
    Jeśli informacje znajdujące się w tym poście nie pomagają: https://forum.home.pl/threads/pakiet-bonusow-na-stale.1039/#post-6682 , to sugeruję przesłać zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy , aby nasz specjalista mógł zajrzeć do sklepu i zaproponować odpowiednie rozwiązanie.
     

Poleć forum znajomym