ROZWIĄZANE PayU-automatyczne oznaczanie i mail do klienta, że płatność dotarła

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika lukoa, 30 Maj 2016.

  1. lukoa

    lukoa Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    9
    Jak wygląda sprawa automatycznego maila do klienta kiedy dokona płatności poprzez PayU? Na chwile obecną niestety, ale muszę w sklepie zmienić status na zapłacone żeby klient otrzymał wiadomość o płatnościach. Da się to zrobić automatycznie? Chyba że mam coś źle ustawione, ale wydaje mi się że zrobiłem wszystko poprawnie. Jeżeli bym mógł prosić o pomoc to byłbym wdzięczny.

    Dzięki
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Statusy płatności zmieniają się automatycznie.

    Czy po stronie PayU masz aktywne automatyczne akceptowanie płatności? Działa to poprawnie? https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/a...i-automatyczne-akceptowanie-platnosci-w-payu/

    Widzę że w sklepie działa połączenie HTTPS, upewnij się w konfiguracji PayU że linki do raportów też są HTTPS. Zakładam że tak, bo generowane są automatycznie. Jeśli jest ok, przechodzimy do panelu PayU i sprawdzamy:

    - linki do raportów sklep vs panel PayU,
    - sprawdzic w PayU czy włączone jest kodowanie UTF-8

    W poniższych artykułach znajdziesz dodatkowe informacje:
    Jeśli wszystko jest ok, spróbowałbym przedzwonić do PayU i dopytać czy gdzieś nie ma błędu w konfiguracji w samym panelu PayU. Temat zgłosiłem do Przemka, opiekuna sklepów, takie też potwierdził mi rozwiązanie.
     
    lukoa lubi to.
  3. lukoa

    lukoa Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    9
    no nie miałem linków podanych w PayU. To teraz kolejne pytanie z tego samego działu. Jest możliwość testowego zrobienia przelewu-jak to uczynić? Chciałbym sprawdzić, jednak wydaje mi się że powinno być już okej
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    :D zrób zakupy za 1 zł dodając fake produkt i zapłać za niego. Szczerze, nie wiem czy PayU oferuje coś takiego jak test płatności. A za późno na konsultacje.
     
  5. lukoa

    lukoa Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    9
    tak szczerze to nie do końca zapłać. Jeżeli mam ruch na koncie to muszę wystawić fakturę. Bynajmniej powinienem :D ale sprawdzę to niebawem i z góry dzięki za pomoc.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @lukoa udało się wszystko skonfigurować?
     
  7. lukoa

    lukoa Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    9
    Wydawało mi sie że odpisywałem na to, ale jak widać nie odpisałem. Wszystko się udało i miałem niepoprawnie skonfigurowane dane po stronie PayU. Dzięki wielkie za podpowiedzi i pomoc
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Tak, na to odpisałeś, ale została kwestia testu :) Ok. Cieszę się że sprzedaż ruszyła, jak będziesz miał jakiś rabat dla użytkowników forum, daj znać :p
     

Poleć forum znajomym