1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Pobieranie zamówień z Allegro

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika KasiaZx, 21 Wrzesień 2017.

  1. KasiaZx

    KasiaZx Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Już nie wiem gdzie prosić... Od ponad tygodnia mam problem z pobraniem zamówień z Allegro do sklepu. Cały czas wszystko działało poprawnie, ale od ostatniej aktualizacji szlag wszystko trafił. Mogę aktualizować aukcje i kategorie, ale kiedy klikam "Pobierz zamówienia z aukcji" wyskakują mi na zmianę okienka:
    "brak dostępu"
    albo
    "Pobieranie zamówień z Allegro jest chwilo zablokowane, spróbuj ponownie za chwilę." Ta chwila trwa od ponad tygodnia...
    albo
    "Cannot save order payment data. Set the transaction identifier first".

    Już nie wiem co robić, rozłączałam i łączyłam konto z Allegro kilka razy, odznaczyłam wszystkie aukcje o sprawdzenia ręcznie (a mam ponad 1700 więc było co klikać - to "pomogło" i się ściągnęły z 4 zamówienia, a powinno być kilkaset), wyczyściłam cache i w sklepie, i w kompie i jedno wielkie NIC.

    Pisałam i do Allegro (klucz WebApi jest ok) i do Home. Na zmianę jestem zbywana, bo Allegro uważa, że u nich jest ok i odsyła do Home, Home odsyła do Allegro, a błąd nadal jest...
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Przekazałem Twoje pytanie do kierownika produktu, jak tylko uzyskam odpowiedź wrócę do tematu.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zgłoszenie zostało przekazane do programistów, rozwiązanie jest w chwili obecnej testowane i będziemy oczekiwali jego wdrożenia. Na stronie pomoc.home.pl w sekcji Komunikaty informujemy o wszystkich aktualizacjach.
     
  4. KasiaZx

    KasiaZx Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    I ile będą trwały te testy? Na chwilę obecną czekam na naprawę już 2 tygodnie. Allegro ciągle twierdzi, że u nich jest ok, że to programiści z Home mają się z nimi kontaktować i przedstawić błąd. Home twierdzi, że nie ma widocznego błędu więc jak go mają zgłosić? A mi nadal integracja nie działa...
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W tym tygodniu kończymy testy łatki poprawiającej. Najszybszy termin wdrożenia to jeszcze w tym tygodniu. W najgorszym wypadku następny tydzień.
     
  6. KasiaZx

    KasiaZx Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    No wczoraj wskoczyły mi zamówienia, kilka brakuje, ale te już dopisałam ręcznie. Mam nadzieję, że teraz już to będzie działało prawidłowo.

    Teraz mam tylko problem, że nowe zamówienia złożone w sklepie trafiają mi do spamu (tzn mail potwierdzający złożenie zamówienia w sklepie)
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Konfiguracja --> Ustawienia podstawowe --> Ustawienia e-mail
    Sugeruję skonfigurować sobie połączenie SMTP (jesli masz funkcje mail), która pozytywnie wpłynie zarówno na identyfikację wiadomości na kontach klientów, jak i pozwoli na większą kontrolę tego co wychodzi z serwera.

    Załóż na serwerze jakieś fajne konto, typu kontakt@sklep.pl czy powiadomienia@sklep.pl i wprowadź tutaj dane konta. https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/do-czego-sluzy-opcja-ustawienia-e-mail

    Z tego adresu poczta będzie wysyłana do klientów i do Ciebie.
    Klienci oczywiście mogą pisać na ten adres, ale możesz też utworzyć osobne maile do komunikacji.
     

Poleć forum znajomym