1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Podłączenie drugiego serwera DNS do domeny home.pl

Dyskusja w 'Hosting i domeny internetowe' rozpoczęta przez użytkownika Eryk17, 12 Maj 2019.

  1. Eryk17

    Eryk17 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Z góry przepraszam jeżeli udzielam się w złym dziale.
    Posiadam wykupioną domenę w home.pl, w której mam zdefiniowane rekordy DNS m.in MX, DMARC, DKIM, SPF. Rekordy te zostały wprowadzone przede wszystkim po to, żebym mógł bezpiecznie wysyłać emaile.
    Posiadam Windows Server 2012, z uruchomioną stroną i podpiętą domeną oraz z zainstalowaną usługą DNS, na której został skonfigurowany reverse DNS, także na potrzeby wysyłki emaili.
    Problem polega na tym, że mogę dodać rekord reverse DNS w panelu home.pl tylko wtedy, gdy strona jest uruchomiona na ich serwerze. Jeżeli się nie mylę, w starym panelu użytkownika była opcja dodania zewnętrznego serwera DNS po przez podanie jego nazwy oraz adresu IP. Czy teraz istnieje jakikolwiek sposób na to, aby mój prywatny serwer z usługą DNS został podpięty pod tą domenę?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    FEEDBACK-1634 wystawiłem zgłoszenie. wolę upewnić się co do możliwości panelu i konfiguracji domeny. porównywanie starego i nowego panelu pod tym względem nie jest dobre, gdyż to stary panel działał w oparciu o autorskie rozwiązania, w tym nietypową dla rynku IT obsługę strefy domeny. daj mi chwilę na weryfikację tematu
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Z informacji jakie uzyskałem wynika, że w pierwszej kolejności bazujesz na rekordzie revDNS (który nalezy ustawić tam gdzie znajduje się adres IP), a później wspominasz o wydelegowaniu domeny na własne serwery DNS (Glue Rekord).

    Jeśli więc skupić się na opcji numer 1, powinieneś ustawić ustawić po stronie własnego dostawcy. Jeśli chodzi o Glue Rekord to rzeczywiście aktualnie nie można tego zrobić samodzielnie w Panelu Klienta, ale możemy ustawić taki rekord. W tym celu zapraszam do kontaktu z BOK.
     

Poleć forum znajomym