1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE polecaj.home.pl - zgłoszenie niedogodności w działaniu

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika openteam, 13 Czerwiec 2017.

  1. openteam

    openteam Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Jestem zmuszony umieścić tutaj zapytanie ponieważ inne kanały na razie zawodzą. Zgłaszałem problem telefonicznie dwukrotnie, mailowo dwukrotnie. Po drugim mailowym dostałem info, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Po tygodniu zapytałem mailowo w odpowiedzi czy coś się dzieje w temacie. Mija drugi tydzień, brak reakcji. Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie w home.pl i czy mam szansę na odpowiedź co ze zgłoszonym przez mnie problemem się dzieje?
    Zgłoszenie z 30.05.2017 dotyczy polecaj.home.pl i ma numer #KDRN-51198-838
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @openteam Dziękuję Ci za zgłoszenie, przekazałem je niezwłocznie do lidera BOK aby uporządkował temat i sprawdził także co się stało, że czekasz tak długo na odpowiedź. Mam nadzieję, że jeszcze dziś otrzymasz odpowiedź w temacie, gdyby tak się nie stało, będę monitorował temat nie mniej proszę Cię o zachowanie cierpliwości jeszcze chwilę. Przepraszam w imieniu firmy za taki długi czas oczekiwania, wyjaśnimy to.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @openteam ustawiam temat jako "Rozwiązany". Powinieneś otrzymać odpowiedź via e-mail. W takich i podobnych sytuacjach sugerujemy kontakt z firmą Salesmedia.pl, która obsługuje nasz program polecaj.home.pl.
     

Poleć forum znajomym