Co to takie czerowne, nowe w zagranicznym języku teksty wyświetlające? To jakaś nowość? Czy tylko testy na produkcji się robi?
@LorK akurat podczas testowania wpadłeś w zastawione przez ze mnie sidła... W nagrodę napiszę tylko, że chcemy informować o ważniejszych komunikatach oraz niedogodnościach już na stronach pomocy... niektórzy wcale nie chcą do nas dzwonić, ani wysyłać wiadomości e-mail - wystarczy im konkretny krótki komunikat co się dzieje.
ale tak testy? Na produkcji? I to w home? Pachnie amartorsko A na poważnie - ten baner pojawiać się będzie TYLKO na stronie głównej pomocy?
Pasek był dosłownie na kilkanaście sekund włączony . Nie traktuję serwisu pomoc.home.pl jako newralgicznego i pozwoliłem sobie włączyć wtyczkę "na chwilę". Szczegółów nie chcę zdradzać jeszcze, bo nie jestem pewny czy w takiej formie będzie to wyświetlane, czy może w jeszcze bardziej inwazyjnej formie . Decyzja nie została jeszcze podjęta, ale dam znać, gdy będzie wszystko wiadomo.
Informuję, że dzisiaj na podstronie https://pomoc.home.pl/kontakt/ uruchomiliśmy testowo okno typu popup, które ma za zadanie informować o ważnych niedogodnościach. Komunikat ten będzie włączany tylko w wyjątkowych sytuacjach i został dodany na podstawie sygnałów naszych klientów, którzy nie chcą dzwonić na naszą infolinię, aby uzyskać informacje o niedogodnościach.