1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Pomocy, strona nie działa ,,Could not connect to MySQL"

Dyskusja w 'WordPress, Joomla!, PHP, HTML, CSS' rozpoczęta przez użytkownika piker7, 13 Wrzesień 2017.

  1. piker7

    piker7 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Witam,

    Od razu uprzedzam, że jestem totalnym laikiem. Dzisiaj chciałem wejść na swoją stronę, niestety wyskakuje białe tło z napisem:
    ,,Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL"
    Ostatnio, wpisywałem tylko nowy adres fizyczny, w sprawie kontaktu do abonenta. Nie mam pojęcia, czemu strona nie chcę działać (a działała bez problemu kilka lat). Co się mogło stać? Co mogę zrobić?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @piker7 sprawdź proszę teraz czy Twoja strona WWW jest wyświetlana poprawnie. Ostatnio wprowadzane były pewne zmiany w naszym systemie, które wymagają zmiany odwołania do serwera bazy danych na "localhost".

    Należy to zmienić, np. w przypadku WordPressa w pliku wp-config.php lub w przypadku Joomla! w pliku configuration.php. Sprawdziłem jedną z Twoich stron WWW i widzę, że jest ona już poprawnie wyświetlana. Chyba ktoś Ci wczoraj w nocy pomógł, ponieważ widać, że plik konfiguracyjny był modyfikowany w późnych godzinach nocnych i na 99,9% wymagana była właśnie taka zmiana jaka opisałem w pierwszym akapicie. Proszę o weryfikacje, póki co ustawiam temat jako rozwiązany.
     
  3. piker7

    piker7 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Dziękuję za odpowiedź,
    ale z pomocą wyszukiwarki google dałem radę sam znaleźć przyczynę i ją naprawić.
    Szkoda tylko, że oprócz podwyższania kosztów usług, nie potraficie poinformować, nawet prewencyjnie, o takich zmianach, swoich klientów...