1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Pomocy, strona nie działa ,,Could not connect to MySQL"

Dyskusja w 'WordPress, Joomla!, PHP, HTML, CSS' rozpoczęta przez użytkownika piker7, 13 Wrzesień 2017.

  1. piker7

    piker7 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Witam,

    Od razu uprzedzam, że jestem totalnym laikiem. Dzisiaj chciałem wejść na swoją stronę, niestety wyskakuje białe tło z napisem:
    ,,Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL"
    Ostatnio, wpisywałem tylko nowy adres fizyczny, w sprawie kontaktu do abonenta. Nie mam pojęcia, czemu strona nie chcę działać (a działała bez problemu kilka lat). Co się mogło stać? Co mogę zrobić?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @piker7 sprawdź proszę teraz czy Twoja strona WWW jest wyświetlana poprawnie. Ostatnio wprowadzane były pewne zmiany w naszym systemie, które wymagają zmiany odwołania do serwera bazy danych na "localhost".

    Należy to zmienić, np. w przypadku WordPressa w pliku wp-config.php lub w przypadku Joomla! w pliku configuration.php. Sprawdziłem jedną z Twoich stron WWW i widzę, że jest ona już poprawnie wyświetlana. Chyba ktoś Ci wczoraj w nocy pomógł, ponieważ widać, że plik konfiguracyjny był modyfikowany w późnych godzinach nocnych i na 99,9% wymagana była właśnie taka zmiana jaka opisałem w pierwszym akapicie. Proszę o weryfikacje, póki co ustawiam temat jako rozwiązany.
     
  3. piker7

    piker7 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Dziękuję za odpowiedź,
    ale z pomocą wyszukiwarki google dałem radę sam znaleźć przyczynę i ją naprawić.
    Szkoda tylko, że oprócz podwyższania kosztów usług, nie potraficie poinformować, nawet prewencyjnie, o takich zmianach, swoich klientów...
    Czas rozejrzeć się chyba za tańszymi i lepszymi usługami, pozdrawiam.
     
    PZHK lubi to.
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    1. mogłeś to zrobić przed założeniem tematu na forum. Zwykle się chyba tak robi.
    2. pochwal się co było źle.
     
  5. piker7

    piker7 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Faktycznie był zły localhost w pliku konfiguracyjnym. Temat założyłem w trakcie próbowania naprawienia problemu. Po kolejnych około 2 godzinach, udało mi się zidentyfikować przyczynę. Potrzebowałem po prostu działającej strony, a błąd był po stronie usługodawcy, więc założyłem wątek, ale dalej próbowałem. Możliwe, że nie dałbym jednak rady sam, a lepiej być przezornym. Sam widzisz więc, że nie zawsze się tak robi, zresztą po to jest to forum. Ekipie home.pl życzę po prostu więcej troski o klienta, bo ja już niestety nie przedłużę za rok oferty, szkoda, że sytuacja nie miała miejsca z miesiąc temu, bo bym sobie oszczędził dużo czasu, nerwów i pieniędzy. Teraz pozostaję szukać tylko innego hostingu.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @piker7 w sprawach niecierpiących zwłoki, najlepszą i najszybszą drogą komunikacji jest telefon. Na forum jak najbardziej są obecni pracownicy home.pl, ale także klienci i inni użytkownicy usług. Pomagamy sobie wzajemnie. Jeśli oczekiwałeś szybkiej reakcji, nie mam nic na usprawiedliwienie tego, że otrzymałeś ją następnego dnia. Tak jak napisał Mariusz, były prace po naszej stronie, wskazaliśmy rozwiązanie. Co do samej Joomli osobnym tematem jest to że jest to oprogramowanie zewnętrzne, a jak zapewne wiesz nie świadczymy wsparcia dla takich aplikacji. Nie mniej po to właśnie jest forum, aby rozszerzyć zakres pomocy świadczonej przez firmę (myślę, że tematyka ponad 2000 utworzonych wątków mówi sama za siebie) + sytuacja którą opisałeś była w zasadzie do rozwiązania od ręki. Widocznie zadecydował czas.

    Skoro jednak planujesz zmienić firmę hostingową, a jednocześnie trafiłeś na forum, zachęcam Cię do pozostania z nami i aktywnego uczestniczenia w dyskusjach. Być może uda nam się zaskoczyć Cię jakimiś informacjami, być może ktoś skorzysta na Twojej wiedzy. Testujemy aktualnie nową wersję serwisu home.pl + nowy panel - zapraszam Cię to udziału, nagrodą jest m.in. darmowy hosting na okres 2 lat lub nagrody pieniężne.

    Pozdrawiam

    Więcej informacji: https://forum.home.pl/forums/sugestie-odnosnie-beta-home-pl.148/
     
  7. piker7

    piker7 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    1
    Ta sytuacja, po prostu przelała szalę goryczy. Jedyne co się zmienia to ceny na droższe, a ja np. nie potrzebuję lepszych pakietów. Gdybym potrzebował to bym po prostu ją wykupił, a Wy zmieniacie opcje, niby na lepsze, ale trzeba dopłacić. Tylko szkoda, że niektórzy po prostu nie potrzebują lepszych pakietów i nie ma dla nich możliwości zmienić ich na mniejszy pakiet, bez potrzeb konfiguracji.
    Bardzo tylko żałuję, że niedawno przedłużyłem z Wami umowę, no ale co zrobić mądry Polak...
    Ostatni rok z Wami, więc mam nadzieję, że chociaż nie nawalicie, trzymam za Was kciuki, a dla siebie po prostu muszę znaleźć lepszego usługodawcę.

    Pozdrawiam i życzę jak najmniej kłopotów i obsłudze i klientom.
     

Poleć forum znajomym