1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Ponowienie platności

Dyskusja w 'Sklep internetowy' rozpoczęta przez użytkownika piotrekgg, 29 Październik 2017.

  1. piotrekgg

    piotrekgg Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Przekopałem forum i znalazłem informację, że po błędzie płatności np. PayU klient w panelu przy swoim zamówieniu powinien mieć możliwość ponownego przejścia do płatności za pomocą {payment_form}. Niestety nie ma tej opcji. Co zrobić żeby przycisk się pojawił?

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 341
    Docenione treści:
    315
    Konfiguracja --> Sprzedaż --> Zakupy, udostępnij zamówienie jako link. Ta opcja powinna rozwiązać twoje pytanie.
     
  3. piotrekgg

    piotrekgg Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Mam tą opcją włączoną.
    Z opisu wynika, że dotyczy to zamówienia bez rejestracji konta.
    Przetestowałem zgodnie z opisem wersję bez rejestracji konta. Przycisk opłać ponownie jest widoczny do momentu do kiedy nie opłacę zamówienia (wersja testowa płatności), po zapłaceniu znika (czyli tak jak powinno być).

    Znika też w momencie kiedy na stronie płatności PayU kliknę negatywną weryfikację. Wówczas płatność jest anulowana i w żaden sposób nie mogę znaleźć opcji jak opłacić zamówienie ponownie.
    No bo chyba nie jest rozwiązaniem proszenie o ponowne tworzenie zamówienia,
     
  4. michalhockey

    michalhockey Zaawansowany

    Wiadomości:
    150
    Docenione treści:
    38
  5. piotrekgg

    piotrekgg Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Zanim napisałem czytałem ten wątek.
    Link w mailu przekierowuje, zarówno dla zarejestrowanych jak i niezarejestrowanych, do strony zamówienia na której niestety już nie ma przycisku do ponowienia płatności.
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 341
    Docenione treści:
    315
    Włącz w ustawieniach zakupów opcję Konfiguracja -> Sprzedaż -> Zakupy ->Udostępnij zamówienie poprzez link. Do treści maila Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> PayU Komunikat e-mail, dodaj: (Jeżeli, ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki, nie widzisz przycisku "Opłać", wybierz link: {order_url} Zostaniesz przeniesiony do formularza swojego zamówienia gdzie będziesz mógł dokonać opłaty).
     
    michalhockey lubi to.
  7. piotrekgg

    piotrekgg Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Tak właśnie mam ustawione.

    upload_2017-10-31_13-3-17.png
    I teraz tak jak napisałem wcześniej: przycisk jest widoczny dopóki nie opłacę zamówienia (płatność testowa) ,po opłaceniu przycisku już niema (poprawnie)
    W przypadku błędu płatności Payu (przycisk Błędna autoryzacja) przycisk także zostaje "ukryty" i dotyczy to zarówno wejścia w zamówienie z {order_url} z maila jak i przypadku zarejestrowanego klienta z jego panelu.
    upload_2017-10-31_13-9-33.png
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 341
    Docenione treści:
    315
    FEEDBACK-1341
     
  9. cafix

    cafix Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    mamy ten sam problem - jesli sie wycofa z płatności link do PayU działa. Jesli jednak będzie nie udana próba płatności lub z jakiejs przyczyny wyskoczy błąd podczas płatności. To nie da się już powrócić do nie udanej płatności. Pozostaje zwykły przelew :(
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 341
    Docenione treści:
    315
    temat został przekazany bezpośrednio do naszego opiekuna po stronie autorów oprogramowania i będzie analizowany pod kątem wprowadzenia zmian. Na ten moment działa to tak a nie inaczej i pozostaje mi jedynie zapewnić że popchnęliśmy to zgłoszenie najdalej jak się dało. Jeśli coś się wyjaśni w temacie, damy znać.
     
    Mariusz lubi to.
  11. piotrekgg

    piotrekgg Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję za informację.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
     
  12. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    694
    Docenione treści:
    80
    @piotrekgg , @cafix sprawdziłem funkcjonowanie przycisku opłać ponownie i działa on prawidłowo. Nie byłem w stanie zreplikować błędnej autoryzacji.
     

Poleć forum znajomym