1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Poprawność nr tel przy składaniu zamówienia

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika MarcinK, 8 Październik 2018.

  1. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10
    Witam,

    czy system sklepu nie może wymuszać na Klientach podawania pełnego 9-cyfrowego nr telefonu?

    Często na końcowym etapie, tuż przed wysyłką, podczas drukowania etykiety okazuje się, że Klient zjadł np. jedną cyferkę i trzeba tracić czas na organizowanie poprawnego numeru.

    Gdyby podczas podawania danych nr telefonu byłby weryfikowany, tj. np. kod pocztowy to nie byłoby takich sytuacji.
     
    Trzy Marchewki lubi to.
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Przecież numery telefonów nie składają się wyłącznie z 9 cyfr
     
  3. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10
    OK, ale w Polsce 8-cyfrowych nie ma, a miałem już sporo przypadków, że Klient "zjadł" jedną cyfrę.

    Skoro walidacja kodu pocztowego działa, to wydaje mi się, że walidacja nr telefonu też byłaby pomocna.
     
    Trzy Marchewki lubi to.
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @MarcinK sugestia taka została już zgłoszona do działu rozwoju aplikacji. Proszę o cierpliwość.
     
  5. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10

Poleć forum znajomym