1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Potrzebna pomoc odnosnie Clickshop

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Tomek333, 23 Czerwiec 2017.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Witam pozwole sobie zrobić swój temat, przepraszam tych co się im wpieprzyłem w temat :)

    1. Jak przeniesć linki Zarejestruj i Zaloguj na pasek Menu lub na tło nagłowka ?
    https://forum.home.pl/threads/zmiany-w-gornym-pasku.2099/#post-14333

    2. W którym miejscu zmienić kolor podswietlenia kategorii w menu po najechaniu myszką?
    https://forum.home.pl/threads/jak-zmienic-kolor-czcionki-menu-glownego.2172/#post-14359

    3. Jak pogrubić czcionkę kategorii w menu głównym?
    Dodałem okno z tekstem na głównej, czy nie używając opcji html mogę pogrubić tekst lub zmienić jego czcionkę ?
    https://forum.home.pl/threads/naglowek.2091/#post-14354

    4. Co zrobić aby link "zobacz więcej" całkowicie zniknął z karty, nie chce opisu skróconego ?
    https://forum.home.pl/threads/pytan...-wiecej-w-wyskakujacym-oknie.1530/#post-14352

    5. Problem z dns ?
    https://forum.home.pl/threads/za-dlugi-czas-odpowiedzi-serwera.2100/#post-14342

    6.Czy da się zrobić tak aby na dole strony były widoczne tylko linki Zakupy Pomoc Moje Konto Informacje a reszta pod kategorii ich aby byłą widoczna dopiero na nowej stronie po kliknięciu w wybrany ?

    Dziękuję
    ps jesli ma ktos odpowiedź tylko na jedno albo dwa pytania proszę o nią :)
     
    Ostatnia modyfikacja: 23 Czerwiec 2017
  2. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    @Grzesiek Jestes od paru godzin na forum a nikomu nie pomagasz, czy ktos łaskawie się wreszcie weźmie za odpowiedzi ?
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Tomek333 edycja zaawansowana sklepu czyli przede wszystkim budowa strony wizualnej sklepu nie jest objęta naszym wsparciem. Nie mniej jak widzisz, staramy się pomagać w miarę możliwości, większość pytań przekazujemy także do opiekunów produktu a nawet samego kierownika. Nie mniej nie mamy działu ani oferty modyfikacji sklepu czy przygotowania indywidualnych szablonów. Jeśli będzie taka opcja, na pewno o niej poinformujemy.

    Przy ilości zmian które zgłaszasz, sugerowałbym albo poczekać na odpowiedź ze strony innych użytkowników, którzy być może już wykonywali taką konfigurację, albo skorzystać z pomocy agencji, co wydaje się najszybszym rozwiązaniem.
     
  4. Tomek333

    Tomek333 Ulubieniec

    Wiadomości:
    196
    Docenione treści:
    6
    Przykro mi ale najprostszym rozwiązaniem jest przeniesienie sklepu.
    Za 1500 zł które chcecie oczekuje jednak większego wsparcia zwłaszcza że jest identyczna konkurencja shopera 300% taniej w skali roku i u nich kupując mam 1000zł ekstra na agencje która mi wykona zmiany.
    Koniec okresu abonamentowego się zbliża, w obecnej sytuacji nawet gdybyscie zaproponowali 50% taniej nie skorzystał bym. Jak wiesz był problem z odpowiedziami pół roku temu, teraz znów chciałem spróbować z nadzieją że cos się zmieniło ,ale jest tak samo. Ok wasz wybór :)
     
    Ostatnia modyfikacja: 23 Czerwiec 2017
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @Tomek333 jesteśmy na forum przez cały czas i jak zapewne wiesz, odpowiedzi spływają tu każdego dnia. Kwestią dyskusyjną jest to, czego dotyczą zapytania i w jakim zakresie możemy udzielić Ci wsparcia. Forum realizuje swój cel, poprzez rozszerzenie wsparcia dla naszych produktów (czyli wsparcie wykraczające poza to co znajduje się na pomoc.home.pl, oraz to co uzyskasz od konsultantów) nie mniej, co szczególnie dotyczy samego sklepu, są pewne granice po przekroczeniu których my także nie możemy już świadczyć pomocy.

    Podyktowane jest to jest nie naszą złośliwością ale także zasobem wiedzy czy priorytetami.

    Jeśli zadajesz pytania dot. edycji wyglądu, wskazaliśmy Ci wiele odpowiedzi. Na sporą część pytań znajdziesz także odpowiedź w pozostałych 2000 utworzonych na forum wątków, które nie zawsze są "gotowcem" ale i tropem.

    Pomimo, że świadczymy usługi globalnie, to na forum podchodzimy do tematów bardzo indywidualnie, angażując do pomocy każdego (z firmy), kto może wnieść cenne informacje. Pamiętaj, że świadczona tu pomoc jest bezpłatna, co w praktyce oznacza jedynie koszt opłacenia samej usługi. Nie mniej taki układ nie wyklucza udziału osób trzecich, jak np. agencji interaktywnych, które sami polecamy (np. @gabiec.pl który jest obecny na forum) lub płatnej pomocy ze strony osób, dla których edycja plików .tpl, stylów .css, budowy własnych skryptów i rozwiązań jest pracą.

    Zdajemy sobie sprawę, że chcesz edytować swój sklep pod własne potrzeby i nasza usługa umożliwia Ci to, jednak nie możemy Ci zagwarantować, że na każde pytanie dot. jakiejkolwiek modyfikacji, otrzymasz gotowe rozwiązanie.

    Pozdrawiam
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym