1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Powiadamianie o dostępności produktu (gdzie sprawdzę listę zapisanych)

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika chorg, 19 Lipiec 2015.

  1. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    W ostatnich aktualizacjach sklepu znalazł się punkt o treści:

    * poprawka dla filtrowania i stronicowania klientów oczekujących na
    powiadomienie o dostępności produktu,


    Zapytałem więc czy ..

    będzie więc dostępny raport z wykazem klientów i produktów, których
    oczekują? Gdzie taka informacja jest?


    Otrzymałem odpowiedź
    Pragnę poinformować, iż poprawka będzie dotyczyć klientów, którzy zgłosili poprzez stronę sklepu chęć zakupienia produktu o ograniczonej dostępności oraz są zarejestrowanymi użytkownikami Państwa sklepu. Obecnie mechanizm działa w oparciu o wysłanie wiadomości mailowej do administratora sklepu z zapytaniem czy produkt jest dostępny. Jeśli natomiast zmienią Państwo stan magazynowy i produkt będzie znowu dostępny w ramach sklepu, klient który zgłosił takie zapytanie otrzyma wiadomość mailową z informacją o możliwości zakupu produktu. Poprawka o której Państwo wspomnieli nie wprowadza żadnej dodatkowej funkcjonalności, usprawnia jedynie możliwość wyszukiwania klientów w zakładce Klienci.

    Przyznaję, że odpowiedź nie jest dla mnie zbyt jasna, ale zrozumiałem tyle, że administrator otrzymuje maila jak klient zechce być poinformowany o zmianie dostępności. Zrobiłem test zapisałem się na powiadomienie, żaden mail na skrzynkę administratora nie dotarł. Napisałem więc maila z prośbą o wyjaśnienie i od środy 15 lipca ... cisza. Może ktoś mi wyjaśnić na czym polega ta poprawka? Mam marzenie by otrzymać skromny raport ... na co klienci czekają, nawet nie chce wiedzieć kto, tylko na co.
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W sprawie funkcji Powiadom o dostępności, sytuacja wygląda następująco:
    1. Klient wchodzi na kartę produktu, klika przycisk "Powiadom o dostępności". Następnie klient podaje swój adres e-mail i zapisuje się.
    2. W szczegółach produktu, administrator sklepu widzi informację o tym ile osób zapisało się na ten produkt (ilość osób + adresy e-mail)
    3. Tutaj mała poprawka - nie jest wysłana żadna wiadomość e-mail do admina sklepu o tym, że ktoś się na produkt zapisał! Chylę czoła i przepraszam za błędnie przekazaną informację wcześniej.
    4. Po tym, jak administrator sklepu zmieni status produktu na taki, przy którym będzie już można zamawiać, klient otrzyma stosowne powiadomienie w postaci wiadomości e-mail. Treść wysyłanej wiadomości e-mail można edytować w panelu administracyjnym sklepu ("Zawartość" -> "Wiadomości e-mail" -> "Powiadomienie o dostępności").
    Aktualnie w panelu sklepu nie ma jeszcze żadnej sekcji, w której zbiorczo wyświetlane byłyby informacje na co klienci się zapisali. Zapewniam przy okazji, że funkcja raportu wyświetlającego klientów oczekujących na produkty jest przewidziana do wdrożenia.
     
  3. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Rozumiem, tak to też działało przez aktualizacją (przynajmniej teoretycznie). Bardziej zastanawia mnie o co chodzi w punkcie który przytoczyłem w poprzedniej wypowiedzi. Na chwilę obecną otrzymałem wiadomość także na moje zgłoszenie z panelu, ale poproszono mnie o podanie ID produktu na, którym testowałem powiadomienie.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302

    Wspomniana poprawka poprawiła funkcjonowanie funkcji, która występuje w szczegółach produktu, gdzie administrator sklepu widzi informację o tym ile osób zapisało się na ten produkt (ilość osób + adresy e-mail). W poprzedniej wersji występowały w tym miejscu małe błędy we filtrowaniu oraz stronnicowaniu, które wyprowadziliśmy tą aktualizacją.

    Odpowiednią informację zwrotną przesłałem również do naszego konsultanta. Powiadomienia z informacją o zapisaniu się klienta nie są wysyłane na adres e-mail administratora.
     
  5. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    kiedy jest planowane udostępnienie raportu który pokaże:
    na które nasze produkty, ilu klientów się zapisało na powiadomienie?
    klikanie w każdy z 400 produktów które są w ofercie aby sprawdzić czy ktoś się nie zapisał, jest bez sensu.

    lub chociaż doraźnie wysłanie do admina sklepu maila potwierdzającego faktu, że dany klient zapisał się na powiadomienie
     
  6. cndukat

    cndukat Nowicjusz

    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    3
    Podpinam się pod prośbę, zakładki z listą zapisanych na powiadomienia do poszczególnych produktów
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Panowie jeszcze trochę cierpliwości, otrzymałem potwierdzenie przed chwilą od kierownika produktu, że rozwiązanie oczekuje już tylko na wdrożenie. Najprawdopodobniej przy najbliższych aktualizacjach Click Shop zostanie wdrożone odpowiednie rozwiązanie dla powiadomień o dostępności produktu.
     
  8. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    To chyba jednak nie z tą aktualizacją 1.7.5-1.7.6, nadal czekamy.
     
    Mariusz lubi to.
  9. cndukat

    cndukat Nowicjusz

    Wiadomości:
    24
    Docenione treści:
    3
    Witam, jak wygląda sprawa zakładki ?
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Domykana jest kolejna paczka, sierpień na 99% będzie miesiącem aktualizacji. 1% zostawiamy sobie na zapas gdyby coś nagle wyskoczyło
     
  11. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    3
    Ciekawy temat. Przeglądam właśnie menu panelu administracyjnego, nie widzę jednak raportu, który by informował o produktach, na które klienci poprosili o informację o dostępności. Czy taki raport został wdrożony?

    pozdrawiam
    Wojciech
     
  12. chorg

    chorg Bystrzak

    Wiadomości:
    63
    Docenione treści:
    9
    Niestety, ale nie, pozostaje ręczna robota. Rozumiem, że coś jednak wyskoczyło. Wiem, że temat może nie jest do wykonania w 5 minut, ale też firma home.pl musi sobie zdawać sprawę, że czas, który my zaoszczędzimy, zapewne pozytywnie wpłynie na rozwój naszych sklepów. Klienta nie interesuje, że ja nie mam informacji, że on się zapisał na jakiś produkt w zeszłym tygodniu i on czuje się prosto mówiąc "olany". Może spróbujcie także zrobić na tym biznes, jakieś płatne dodatki, przecież nie każdy korzysta z tych samych funkcji sklepu, chcesz więcej zapłać. Będą środki na opłacenie pracy programistów.
     
  13. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Zapewne coś nam wyskoczyło, bo aktualizacja związana z powiadomieniami o dostępności produktu jeszcze niestety nie weszła. Co do takiej platformy oferującej płatne dodatki, to mogę tylko powiedzieć, że takie pomysły chodzą nam po głowie i są w zaawansowanym stadium :)
     
  14. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    3
    Hm, ciekawe czy ta funkcja faktycznie działa - kliknąłem na kilku produktach "Powiadom" i podałem swój email, Potem zrobiłem przyjęcie towaru, stan dostępności się zmienił na dostępny, ale żadnego maila z powiadomieniem nie dostałem. A od zmiany stanu dostępności minęła już doba.
     
  15. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Zapisałam się na niedostępny produkt i przeszukałam go całego - czy Ktoś mi podpowie, gdzie widać, że ktoś się na niego zapisał?
     
  16. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    3
    Widać to w danych podstawowych produktu obok ilości.

    Pozdrawiam.
     
    Mariusz i Danuta N. lubią to.
  17. Danuta N.

    Danuta N. Użytkownik

    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    3
    Dziękuję!
    Pozdrawiam :)
     
  18. PapaZuluAT

    PapaZuluAT Spryciarz

    Wiadomości:
    48
    Docenione treści:
    3
    Witam,
    proszę o informację jakie jest zaawansowanie prac nad raportem informującym, na jakie towary klienci oczekują (tzn. kliknęli "Powiadom o dostępności" i podali swój email).

    pozdrawiam
    Wojciech
     
  19. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @PapaZuluAT przesłałem wiadomość do kierownika produktu w tej sprawie (FEEDBACK-1050). Wrócę tutaj do tematu, gdy uzyskam informacje zwrotne. Niestety w tej chwili nie posiadam informacji dlaczego tak długo trwa uruchomienie takiego raportu, ale postaram się uzyskać te informacje wprost od kierownika produktu. Proszę jeszcze o cierpliwość.
     
  20. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Jak będziesz @Mariusz wiedział co z tym raportem to daj znać, jak będzie długi termin to wyciągnę to przez API :)
     
    www.regałka.pl lubi to.

Poleć forum znajomym