1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Powiadomenia massenger NIE DZIAŁA

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika EtuiNaTelefonyPL, 24 Luty 2017.

  1. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Po aktualizacji zainstalowałem wtyczkę messenger i przy zamowieniu jest opcja powaidmo o statusie messenger i oczywiście nie działa. zamowienie w adminie jest i ma swój kod ale nie wysyła powiadomien o statusie ani nie można sprawdzić status tego zamowienia. tylko to Nie masz zamówień połączonych z facebookiem. Podczas składania kolejnych zamówień wybierz opcję “Wyślij do Messengera” - wtedy możliwe będzie sprawdzanie statusu zamówienia.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    FEEDBACK-1059 zgłaszam, jak tylko coś więcej się dowiem, dam znać.
     
  3. Mammitique

    Mammitique Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Podpinam się pod temat, przy czym zauważyłam - nie wiem czy słusznie - że integracja aplikacji mogła (w moim przypadku) nie odbyć się w pełni poprawnie.

    Aplikacja FB Messenger powinna otrzymać uprawnienia do dodania kodu HTML/JavaScript w sekcji Integracje własne/Stopka strony, przed zamknięciem </body> ale w moim przypadku jest tu pustka. Czy to może być przyczyna problemu? Z kolei Webhooki są dodane w odpowiednim miejscu, ale nawet próba ich "sztucznego" wywołania nie przynosi efektu na Messengerze Klienta.

    Temat zgłosiłam przez Infolinię.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Podpinam zgłoszenie.
     
  5. Mammitique

    Mammitique Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Czy jakieś nowiny pojawiły się w temacie? :)
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Mammitique status zgłoszenia niestety jeszcze się nie zmienił, ale proszę jeszcze o cierpliwość, postaram się uzyskać jakiekolwiek informacje jak najszybciej będzie to możliwe (ponowiłem zapytanie).
     
    Mammitique lubi to.
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Informuję, że aplikacja została zaktualizowana - proszę o sprawdzenie czy problem nadal występuje. Póki co ustawiam temat jako rozwiązany, jeśli pojawią się kolejne sygnały o niedogodnościach, zmienimy status zgłoszenia.
     

Poleć forum znajomym