1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Pozycjonowanie w Click Shop - META Description oraz META Keywords

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika pavali, 25 Lipiec 2015.

  1. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Witajcie, w panelu jest opcja pozycjonowanie, wiem, że pozycjonowaniem zajmują się profesjonalne firmy.
    Po wpisaniu w google pełnej nazwy mojego sklepu www nie mogę go nawet odnaleźć tylko sklep na fb się pokazuję.
    Czy w konfiguracja->marketing->pozycjonowanie-> robią sie frazy automatycznie ? co mozna wpisac
    jesli chodzi o pozycjonowanie jestem zielony, powierzę to firmie lecz chociaż chce aby w googlach teraz sie pojawiała strona mojego sklepu po wpisaniu całej nazwy,
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Zanim dasz zajęcie firmie spróbuj zrobić to sam.
    Po pierwsze zrób sobie konto w "Narzędzie google dla webmasterów" https://www.google.com/webmasters/tools/?hl=pl
    Potwierdź własność swojego sklepu.
    Dodaj do tych narzędzie "Mapę strony"
    Obserwuj indeksację strony.
    Wpisz w google: site:adresswojejstorny.pl i sprawdź ile podstron jest zaindeksowanych
    Dodaj stronę do google w tych narzędziach przez odpowiednią opcję.
    W tym momencie poczekaj jakiś czas i obserwuj sytuację.
    To jest początek, jak już mapa witryny się zaindeksuje napisz, myślę, że ktoś Ci podpowie co dalej.
    Pozycjonowanie w dobrej, zaznaczam DOBREJ firmie która ma o tym pojęcie kosztuje sporo (nie wielka marka firmy, a zaangażowanie wiedza i kilka innych czynników robią z firmy pod tym względem dobrą), więc warto zająć się tym samemu co wbrew pozorom nie jest trudne.
    Nie daj się skusić na "promocje" bo tylko niepotrzebnie wydasz pieniądze :)