1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

SUGESTIA Prezentacja kodów rabatowych i zniżek w koszyku klienta

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Balare, 30 Październik 2016.

  1. Balare

    Balare Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam, czy istnieje możliwość tak ustawienia widoku produktów dla klienta, by zalogowany klient z przyznanym rabatem widział ceny produktów po rabacie? Czy istnieje możliwość by w koszyku było widać na które produkty został udzielony rabat po wpisaniu kuponu rabatowego, jeśli kupon rabatowy nie obejmuje wszystkich produktów, tylko niektóre.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Nie i nie.

    Klient widzi stan początkowy i w koszyku aktualizuje się on do stanu pożądanego. Twoja sugestia jest trafiona i rozwiązuje wiele problemów, ale jeśli dobrze pamiętam kiedyś w sieci ktoś skarżył się na takie rozwiązanie m.in. ze względu na ryzyko wykorzystania tego jako oferty wiążącej dla sklepu czy coś takiego. Ogólnie bezpieczniej jest prezentować cenę i udzielać rabatu w jednym miejscu niż nakładać go od razu na cały sklep. To tylko moje przemyślenia, nie mniej opcji takiej nie ma.

    Co do prezentacji w koszyku, tu nie mam nic do dodania i wystawiam po prostu zgłoszenie/sugestię. Nie jest ona nowa, ostatnio też pojawiła się podobna, więc będzie po prostu większe zainteresowanie. Nic tu nie zmienimy. W tej chwili w zależności od przyznanego rabatu, w koszyku pojawiają się różne informacje dodatkowe, np. nadano rabat dla Ciebie 30%, uznano kod rabatowy - 20% itp.


    FEEDBACK-931
     
  3. Balare

    Balare Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Szkoda, konkurencja w postaci flowSTORE posiada takie udogodnienia, aż dziwne iż największa i najpopularniejsza platforma nie ma takiego rozawiązania.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    To odróżnia produkty od siebie, że nie mają wszystkiego co mają inne. Tak działa rynek i to wyróżnia produkty na tle innych. Od tego jest właśnie forum aby zgłaszać sugestie. Zostało to przekazane dalej.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Balare w ramach zgłoszenia FEEDBACK-931 otrzymałem potwierdzenie, że zgłoszenie zostało przekazane dalej do działu rozwoju. Nie mogę niestety podać żadnych potencjalnych terminów poprawki.
     

Poleć forum znajomym