1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc Probelm z funkcjonowaniem strony

Dyskusja w 'Obsługa i konfiguracja CMS WordPress' rozpoczęta przez użytkownika dawid.l, 10 Kwiecień 2019.

  1. dawid.l

    dawid.l Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż w kwestii tworzenia stron internetowych jestem totalnym laikiem, właśnie rozpoczynam naukę ich stawiania przy użyciu WordPressa.
    Przy ostatniej próbie zaktualizowania strony napotkałem następujący problem: z każdym naciśnięciem przycisku opublikuj jedyną wywoływaną reakcją było wyświetlenie się komunikatu informującego o niepowodzeniu oraz sugerującego ponowienie próby opublikowania zmian po upływie kilku sekund. Po wielu nieudanych próbach pełen nadziei odpaliłem Total Commandera z myślą, iż usunięcie zawartości katalogu public_html (a także MySQL z poziomu panelu administracyjnego home.pl) oraz ponowne użycie autoinstalatora okaże się dobrym rozwiązaniem.
    Teraz w panelu konfiguracji autoinstalatora nie jestem w stanie przypisać wordpressowi mojej domeny, odpada też logowanie się przez http://moja-strona.pl/wp-admin/ powieważ nie mogę także nawiązać połączenia ze stroną.
    Jak mówiłem jestem w tym temacie totalnie zielony i nie mam pojęcia w jaki sposób naprawić to co już zepsułem.
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc. ;)
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @casar może podpowiesz coś w temacie?
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @dawid.l pod jakim adresem funkcjonowała strona WWW do tej pory? Czy dokonywałeś jakiś zmian w Panelu Klienta?
    jakie ostatnie operacje poza aktualizacją wykonywałeś w panelu Wordpress?
     
  4. casar

    casar Profesjonalista