Czy ktoś z Was też drukuje paragony przez tą integracje? Dzisiaj od 8:00 nie mogę wygenerować paragonu przez panel sklepu - muszę to robić ręcznie przez wfirma. Wcześniej wszystko działało. Moved Permanently Request failed: Unable to Connect to tcp://api2.wfirma.pl:80. Error #110: Connection timed out Nastąpił problem podczas komunikacji z serwisem wfirma. Spróbuj ponownie za chwilę. Takie komunikaty występują. Pisałem już do nich, ale twierdzą że wszystko ok i odsyłają do twórcy integracji: Dzień dobry Panie Marcinie, prawdopodobnie używał Pan lub twórca integracji niezabezpieczonego protokołu http zamiast https. Stosowanie protokołu http wpływała na niebezpieczeństwo integracji. Konieczna jest zmiana protokołu na https. Pozdrawiamy Panie Marcinie, tak jak pisaliśmy jest spowodowane wyłączeniem niezabezpieczonego protokołu http. Należy dokonać jego zmiany na https. Pozdrawiamy Pomożecie?
najnowsza odpowiedź: Panie Marcinie, nie chodzi tutaj o ssl i https samego sklepu a o protokół użyty przez twórców integracji w relacji sklep >> wfirma. Aby integracja mogła działać prawidłowo twórcy w samej integracji muszą dokonać zmiany protokołu na https. W takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest kontakt z twórcami integracji, w celu zmiany protokołu na https. Pozdrawiamy