1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Problem po aktualizacji klienta

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika JarekT, 3 Lipiec 2016.

  1. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Monitor kopii zapasowych generuje poniższy błąd:

    {"date":"2016-07-03T16:41:16.966673+00:00","troubleshoot":null,"reason":"wcsServiceUnavailable","effect":null,"context":{"_internal":"100012:-1:-1"},"cause":"Service unavailable."}

    W tej chwil ma żadnego planu tworzenia kopii.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @JarekT poprosimy w wiadomości prywatnej o nazwę konta/id i id usługi. Ewentualnie możesz zgłosić to przez formularz kontaktowy: pomoc.home.pl/kontakt i podesłać numer zgłoszenia.
     
  3. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Usunąłem agenta, zainstalowałem ponownie, zwiększyłem do 100% obszar dla kopii. Przy probie utworzenia jakiegokolwiek planu:

    Błąd
    W przypadku dzierżawcy „d################)” został osiągnięty następujący limit: Liczba chronionych serwerów fizycznych.
    Skontaktuj się z administratorem

    Dla ułatwienia dodam, że w puli jest 1 (JEDEN) serwer fizyczny.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @JarekT prześlij do @Grzesiek albo do mnie w wiadomości prywatnej informacje o Twojej usłudze, np. ID subskrypcji homebackup. Możesz również samodzielnie przesłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy: https://home.pl/formularz-kontaktowy (nie zapomnij podać w swoim zgłoszeniu numeru ID swojej subskrypcji homebackup, w której widzisz błędy).
     
  5. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Wysłałem do Grzesiek jakiś czas temu...
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Ok, dziękuję za informację. Proszę o cierpliwość, gdy otrzymamy informacje zwrotne z zespołu technicznego, to bezzwłocznie je opublikujemy w tym temacie na forum.
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Daj nam jeszcze chwilę.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Z informacji które uzyskałem, nie można się do konsoli logować przez ten przycisk w agencie tylko przez adres: https://backup.homebackup.pl/

    Jak klikniesz przez agenta to dostaniesz ten błąd co wyżej. Zgłosiliśmy to dalej. Sprawdzisz?
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    dodam tylko, że na koncie demo nie ma obsługi serwerów, sugerujemy zakup np. najtańszego pakietu za ~ 10 zł (Homebackup Personal 100 GB).
     
  10. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0


    Sprawdziłem na innym serwerze rzeczywiście nie działa logowanie przez przycisk, niemniej sam agent działa poprawnie:

    OK_.png
     
  11. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    A ja dodam, że używam konta homebackup Business 100, ale to zapewne sprawdziłeś najpierw. Pytanie więc brzmi- co takiego się wydarzyło, że nie mogę archiwizować danych z serwera ?

    OK_NIE.png
    OK_NIE2.png
    za_co.png
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zgłoszenie poszło do programistów, czekamy i proszę także Ciebie o cierpliwość.
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  14. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    To może inaczej zadam pytanie: co oznacza ten zapis:
    za_co.png

    Daję Wam przecież rozwiązanie na talerzu: należy zajrzeć do konfiguracji konta klienta i sprawdzić DLACZEGO tak się stało? Gdzie wyparowała pula serwerów? Bo ja z poziomu użytkownika nie mam takiej możliwości.
     
  15. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    W tej chwili mam ponownie dostępnych 20 serwerów, kopia działa...
     
  16. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @JarekT dokonywałeś jakiś zmian po swojej stronie? Zgłoszenie trafiło do Acronisa, po naszej stronie także odświeżaliśmy synchronizację. Nie mamy jeszcze info co Acronis robił, ale zakładam że zareagowali.

    Umówmy się, że jeśli by się coś działo, to dasz znać.
     
  17. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @JarekT - rozumiem, że sprawa została rozwiązana?
    @Grzesiek - czy mamy potwierdzenie od chłopaków od nas, że wiedzą co było przyczyną?
     
  18. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Ja nic nie robiłem. Po uwolnieniu zasobów (po Waszej stronie) mogłem powrócić do pierwotnego stanu.
     
  19. JarekT

    JarekT Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    0
    Tak, rozwiązana.
     

Poleć forum znajomym