1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Problem z backupem

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika Mattpl, 21 Czerwiec 2016.

  1. Mattpl

    Mattpl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam, od 2 godzin jestem na etapie Tworzenia Kopi Zapasowej 1 pliku o wadze max
    1MB. Przewidywany czas wynosił 15godzin i wciąż rośnie ( status 7% wykonania zadania)
    Sytuacja ma się podobnie przy prostym folderze o niezbyt rozbudowanej strukturze.

    Plan kopi zapasowej wydaje mi się że jest skonfigurowany poprawnie oraz wskazany jest tylko ten plik.
    W związku z tym nasuwa mi się pytanie czy agent pierw skanuje całą zawartość dysku tworząc jakąś mapę a następnie przystępuje do utworzenia wyznaczonego backupu? Czy po prostu wystąpił tu jakiś problem?

    Firewall wyłączony, antywirus wyłączony
    przejrzejcie z agenta na desktopie do konsoli w przeglądarce generuje błąd:

    {"context":{"_internal":"100012:-1:-1"},"effect":null,"cause":"Service unavailable.","date":"2016-06-21T13:45:39.579565+00:00","troubleshoot":null,"reason":"wcsServiceUnavailable"}
     
    Ostatnia modyfikacja: 21 Czerwiec 2016
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Wysłałem zgłoszenie do naszych techników. ID Twojego zgłoszenia to: FEEDBACK-636, gdy otrzymam informacje zwrotne bezzwłocznie je tutaj opublikuję. W naszym systemie znalazłem tylko jedną usługę Homebackup zarejestrowaną na dane Waszej firmy i właśnie tę usługę podałem w zgłoszeniu do naszych techników. Proszę o cierpliwość.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @Mattpl Podczas analizy zauważyliśmy, że wykonujesz kopię pliku, znajdującego się w lokalizacji, do której Agent Backupu nie ma dostępu do pliku.

    Spróbuj proszę utworzyć nowy folder, np. na dysku D, umieść tam jakieś pliki (np. zdjęcia, dokumenty WORD itp.) i proszę spróbuj zrobić kopię dla tego folderu. Daj nam proszę następnie znać w tym temacie czy kopia się wykonuje.

    Mogą być dwie przyczyny takiego zachowania Agenta Backupu:
    • https://kb.acronis.com/content/56382 - Agent Backupu nie ma prawa do tworzenia kopii zapasowej wybranych danych lub wybrane dane zostały usunięte lub zmienione (np. zmiana nazwy).

    • https://kb.acronis.com/content/57473 - Połączenie może być blokowane przez oprogramowanie antywirusowe. Spróbuj czasowo wyłączyć oprogramowanie antywirusowe, aby sprawdzić połączenie. Jeśli nie posiadasz programu antywirusowego lub firewall, to najprawdopodobniej drugą potencjalną przyczynę możemy zignorować.
     
  4. Mattpl

    Mattpl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Mariusz, sytuacja była podobna z folderem na dysku C który nie był chroniony. Ok sprawdzę jutro i ewentualnie uruchomie agenta z opcjami SA
     
  5. Mattpl

    Mattpl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Ok, wydaje się że problem zażegnany. Z dysku C i D poprawnie wykonuje się backup dla folderów.
     

Poleć forum znajomym