1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z dostarczaniem mailów

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika AleksandraZ, 27 Marzec 2018.

  1. AleksandraZ

    AleksandraZ Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry!

    Masowo wysyłam maile przez 3 dni, i od wczorajszego wieczora wszystkie (albo prawie wszystkie) maile nie mogą być dostarczone. Występuje taki komunikat:

    This is the IdeaMailServer program at host ****.home.pl.


    A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
    <*******>: 550 5.1.1 <*****>: Recipient address rejected: User unknown

    <***********>: 511 sorry, no mailbox here by that name / skrzynka pocztowa odbiorcy nie istnieje (#5.1.1 - vuser)

    <**********>: 554 5.1.1 <*********>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

    W taki sposób odrzuca wszystkie wysyłki.Jak mogę poradzić sobie w takiej sytuacji?
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    nieznany użytkownik. Pewnie adres jest źle wpisany lub użytkownik skasował już konto. Kupiłeś pewnie jakieś stera bazy ;)
     
  3. AleksandraZ

    AleksandraZ Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Też tak pomyślałam, ale zwraca wszystko, każdy mail. Jest to trochę podejrzanie:)
     
  4. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Zawsze możesz sprawdzić poszczególne adresy czy istnieją, np. na stronie: https://email-checker.net . 100% pewności też nie dostaniesz, bo szczegółów powinien udzielić jednak administrator docelowego serwera.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zakładam że wysyłka realizowana jest z zewnętrznego programu tak? Niektóre przerywają wysyłkę jeśli napotkają na nieistniejący adres. Upewniłbym się czy: adres jest wpisany i oddzielony od innych adresów poprawnie oraz czy faktycznie istnieje, możesz spróbować wysłać samodzielną wiadomość testową. W/w komunikat wskazuje na błąd po stronie skrzynki odbiorcy, nie Twojej.
     

Poleć forum znajomym