Dzień dobry! Masowo wysyłam maile przez 3 dni, i od wczorajszego wieczora wszystkie (albo prawie wszystkie) maile nie mogą być dostarczone. Występuje taki komunikat: This is the IdeaMailServer program at host ****.home.pl. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: <*******>: 550 5.1.1 <*****>: Recipient address rejected: User unknown <***********>: 511 sorry, no mailbox here by that name / skrzynka pocztowa odbiorcy nie istnieje (#5.1.1 - vuser) <**********>: 554 5.1.1 <*********>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table W taki sposób odrzuca wszystkie wysyłki.Jak mogę poradzić sobie w takiej sytuacji?
nieznany użytkownik. Pewnie adres jest źle wpisany lub użytkownik skasował już konto. Kupiłeś pewnie jakieś stera bazy
Zawsze możesz sprawdzić poszczególne adresy czy istnieją, np. na stronie: https://email-checker.net . 100% pewności też nie dostaniesz, bo szczegółów powinien udzielić jednak administrator docelowego serwera.
Zakładam że wysyłka realizowana jest z zewnętrznego programu tak? Niektóre przerywają wysyłkę jeśli napotkają na nieistniejący adres. Upewniłbym się czy: adres jest wpisany i oddzielony od innych adresów poprawnie oraz czy faktycznie istnieje, możesz spróbować wysłać samodzielną wiadomość testową. W/w komunikat wskazuje na błąd po stronie skrzynki odbiorcy, nie Twojej.