Hej, podczas zmiany nazwy jednego z forderów (niestety nie pustego) wyskoczył błąd a folder znikł. Ma ktoś pomysł jak go przywrócić?
Najszybszą metodą będzie kontakt z Biurem Obsługi Klienta i zgłoszenie tego po autoryzacji do konta. Mało prawdopodobne aby wiadomości zostały usunięte, ale nie wiem co dokładnie się wydarzyło. Wystawiłem zgłoszenie wewnętrzne: QA-49373 i dodałem informacje pod kontem które wskazałeś w profilu na forum. Mam nadzieję że uda się to szybko naprawić.
@IMITA sprawdź proszę czy masz zaznaczoną/właczoną subskrypcje folderu IMAP. W tym celu zaloguj się do swojej poczty, w prawym górnym rogu ekranu przejdź do ustawień, następnie po lewej stronie wybierz opcję: "Poczta", następnie na samym dole wyświetlonego ekranu kliknij niebieski przycisk: "Zmień subskrypcje IMAP". W tym miejscu możesz sprawdzić czy masz włączoną subskrypcje IMAP dla wskazanego folderu. numer sprawy: ZUIW-87186
Faktycznie, zmiana nazwy folderu wyłączyła subskrypcję. Po jej włączeniu folder ponownie jest widoczny. Całkiem nie rozumiem dlaczego tak się stało ale skoro moje wiadomości są uratowane to nie muszę... Dzięki za pomoc.