1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE problem z folderem Skrzynki odbiorczej

Dyskusja w 'Poczta i skrzynki e-mail' rozpoczęta przez użytkownika IMITA, 13 Grudzień 2017.

  1. IMITA

    IMITA Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    1
    Hej, podczas zmiany nazwy jednego z forderów (niestety nie pustego) wyskoczył błąd a folder znikł. Ma ktoś pomysł jak go przywrócić?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 261
    Docenione treści:
    314
    Najszybszą metodą będzie kontakt z Biurem Obsługi Klienta i zgłoszenie tego po autoryzacji do konta. Mało prawdopodobne aby wiadomości zostały usunięte, ale nie wiem co dokładnie się wydarzyło.

    Wystawiłem zgłoszenie wewnętrzne: QA-49373 i dodałem informacje pod kontem które wskazałeś w profilu na forum. Mam nadzieję że uda się to szybko naprawić.
     
  3. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 034
    Docenione treści:
    300
    @IMITA sprawdź proszę czy masz zaznaczoną/właczoną subskrypcje folderu IMAP.

    W tym celu zaloguj się do swojej poczty, w prawym górnym rogu ekranu przejdź do ustawień, następnie po lewej stronie wybierz opcję: "Poczta", następnie na samym dole wyświetlonego ekranu kliknij niebieski przycisk: "Zmień subskrypcje IMAP". W tym miejscu możesz sprawdzić czy masz włączoną subskrypcje IMAP dla wskazanego folderu.

    numer sprawy: ZUIW-87186
     
  4. IMITA

    IMITA Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    1
    Faktycznie, zmiana nazwy folderu wyłączyła subskrypcję. Po jej włączeniu folder ponownie jest widoczny. Całkiem nie rozumiem dlaczego tak się stało ale skoro moje wiadomości są uratowane to nie muszę... Dzięki za pomoc.
     
    Mariusz lubi to.
  5. Mariusz

    Mariusz BOK home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 034
    Docenione treści:
    300
    Dziękuję za weryfikacje, cieszę się, że udało się pomóc. Ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym