1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Problem z InPost paczkomaty

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Przemek143, 20 Luty 2019.

Przypisane tagi:
  1. Przemek143

    Przemek143 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam

    Mam taki problem ze przy zamówieniu paczkomatowym po aktualizacji statusu na wysłane w mailu do klienta niema pełnego linku do śledzenia statusu zamówienia, chociaż wszytko niby jest dobrze wypełnione co obrazują zdjęcia. czy ktoś wie jak to skonfigurować aby w mailu był pełny link z numerem do śledzenia ?
     

    Załączone pliki:

  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 538
    Docenione treści:
    324
    @LukaszC rzucisz okiem co może być przyczyną ucinania linków?
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Przemek143 tutaj bez dokładnej analizy niestety nie poradzę. Sugeruję przesłać wiadomość email do naszego zespołu przez formularz kontaktowy lub zadzwoń na infolinię pod numer 504 502 500 numer wewnętrzny 3
     

Poleć forum znajomym