1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Problem z InPost paczkomaty

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Przemek143, 20 Luty 2019.

Przypisane tagi:
  1. Przemek143

    Przemek143 Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Witam

    Mam taki problem ze przy zamówieniu paczkomatowym po aktualizacji statusu na wysłane w mailu do klienta niema pełnego linku do śledzenia statusu zamówienia, chociaż wszytko niby jest dobrze wypełnione co obrazują zdjęcia. czy ktoś wie jak to skonfigurować aby w mailu był pełny link z numerem do śledzenia ?
     

    Załączone pliki:

    • inpost.JPG
      inpost.JPG
      Rozmiar pliku:
      73 KB
      Wyświetleń:
      2 322
    • inpost2.JPG
      inpost2.JPG
      Rozmiar pliku:
      30,7 KB
      Wyświetleń:
      668
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LukaszC rzucisz okiem co może być przyczyną ucinania linków?
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Przemek143 tutaj bez dokładnej analizy niestety nie poradzę. Sugeruję przesłać wiadomość email do naszego zespołu przez formularz kontaktowy lub zadzwoń na infolinię pod numer 504 502 500 numer wewnętrzny 3
     

Poleć forum znajomym