ROZWIĄZANE Problem z integracją Sklepu z Homebiuro

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Jarvita, 15 Czerwiec 2017.

  1. Jarvita

    Jarvita Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Mam problem z integracją Sklepu z usługą Homebiuro.
    Po zainstalowaniu aplikacji i przejściu do konfiguracji dostaję komunikat, że "dostęp jest zabroniony"

    Czy muszę jeszcze ustawić prawa dostępu do usługi, jeśli tak to w którym miejscu?
     

    Załączone pliki:

  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Jarvita informuję, że przekazałem nazwę Twojego sklepu do naszego specjalisty. Utworzyłem zgłoszenie o numerze: CSMNT-1125. Nazwę sklepu podałem taką samą jaką wpisałeś w koncie na forum.home.pl.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Jarvita dostałem informacje, że chyba udało Ci się samodzielnie ustawić integrację z homebiuro? Taką informacje otrzymałem od naszego specjalisty. Z tego względu pozwolę sobie ustawić temat jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym