1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Problem z integracją z Allegro, opcja "sklep"

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Jakubs, 15 Czerwiec 2015.

  1. Jakubs

    Jakubs Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Podczas próby dodania profilu aukcji w formacie "sklepu" wyskakuje błąd "Dane w formularzu są nieprawidłowe", pomimo tego że wszystkie pola są wypełnione. Każda próba wystawienia produktu w opcji "sklep" nie daje się przeprowadzić, za to jeżeli zmienię na "Kup teraz" to działa normalnie. Konto na allegro ma aktywną opcję sklepu.

    Dodatkowo nie daje się też przeprowadzić aktualizacja listy kategorii sklepów allegro, wyskakuje błąd "Function ("doGetShopCatsData") is not a valid method for this service".

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W przypadku wystąpienia w/w błędu podczas konfiguracji integracji lub wystawiania produktów w systemie licytacji, prosimy o zgłoszenie niedogodności na www.home.pl/formularz - w treści proszę o podanie nazwy usługi sklepu, np. sklep123456 której dotyczy niedogodność oraz krótkiego opisu problemu.

    Rozwiązanie będzie realizowane po stronie Biura Obsługi Klienta po autoryzacji przeprowadzonej przy wysyłce wiadomości.
    Oczywiście można zgłaszać temat także drogą telefoniczną oraz na czacie.

    @Jakubs przesłałem Ci prywatną wiadomość w tej sprawie, sprawdź proszę działanie sklepu.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Jakubs : jeśli nadal odnotowujesz zgłoszone przez Ciebie niedogodności, to zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta - https://home.pl/formularz-kontaktowy

    Mamy dostępną poprawkę, którą wprowadzamy ręcznie do sklepów, dopóki allegro nie zrobi globalnej aktualizacji dla wszystkich sklepów Click Shop. Jeśli więc nadal wyświetlają Ci się te same błędy, napisz do nas poprzez formularz kontaktowy, a nasz konsultant wprowadzi ręcznie zmiany w sklepie.
     
  4. magda

    magda Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Nie pobierają nam się dane z części aukcji. Niestety, zgłoszenie przez formularz kontaktowy nic nie da. Przed chwilą dowiedziałam się z infolinii home.pl, że dostosowanie sklepów clickshop do nowego webapi Allegro nastąpi od przyszłego tygodnia.
    Dla nas oznacza to weryfikację każdego zamówienia złożonego przez klienta z danymi w MS Allegro i dodawanie części produktów ręcznie. A w przyszłym tygodniu, kiedy "wreszcie" poprawka zostanie wprowadzona pewnie będziemy usuwać zamówienia, które teraz wprowadzamy ręcznie, bo hurtowo pobiorą się do sklepu.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @magda Witam na naszym forum :)

    Jeśli wystawiasz aukcje poprzez Panel Allegro i błędy dotyczą importu aukcji, to niestety rozwiązanie będzie gotowe na przyszły tydzień i zostanie wdrożone globalnie na sklepach Click Shop.

    Jeśli natomiast aukcje wystawiane są przez panel sklepu Click Shop, możemy to ręcznie naprawić dodając odpowiednią łatkę do Twojego sklepu.
     
  6. magda

    magda Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Właśnie wystawiam aukcje, a raczej same się wznawiają, przez panel Allegro.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W takim przypadku musimy poczekać na zakończenie prac, które zaplanowane jest na poniedziałek. Ze swojej strony dodam, że sytuacja z błędem integracji wynika z działań Allegro, które zmieniło zasady funkcjonowania oprogramowania po swojej stronie.
     
  8. magda

    magda Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Właśnie tego chciałam wam oszczędzić, ale skoro wywołał Pan już ten temat, to nie róbcie z siebie poszkodowanych, a z Allegro tego rzucającego kłody pod nogi.
    Zacytuję e-mail przypominający od Allegro z 19 czerwca 2015:
    "Przypominamy, że zgodnie z zapowiedzią, 25 czerwca usuniemy stare metody WebAPI obsługujące listingi ofert:

    Wszystkie funkcjonalności usuwanych metod są realizowane przez doGetItemsList. Zachęcamy do przejścia na nową metodę.
    W razie wątpliwości zapraszamy na naszą stronę na Facebooku, gdzie odpowiemy na Twoje pytania."
    Koniec cytatu:) Pierwsza informacja o zmianach w API pojawiła się na stronie Allegro (http://allegro.pl/webapi/news.php#news_100481) 22 maja.
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @magda zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego też pracujemy nad tym aby aktualizacja wyszła możliwie jak najszybciej.

    Pamiętaj proszę, że zmiany są obustronne, a to oznacza, że oprogramowanie sklepu musi zostać zaktualizowane do nowych warunków, następnie przygotowane do obsługi nowych rozwiązań i przetestowane. Dopiero wtedy następuje wdrożenie. Kolejność działań jest kluczowa, tym bardziej że jest to aktualizacja globalna, która obejmie wszystkich klientów sklepu.
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
  11. magda

    magda Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Dzień Dobry,
    prosimy o poprawienie działania integracji z Allegro. Zgłoszenia dotyczą błędnego pobierania aukcji ( #EUC-86856-223; #NWT-88211-634). Od czasu wprowadzenia nowego API nadpisują się zlecenia, do nowych zamówień pobierają się komentarze kupujących z archiwalnych zamówień.
    Od kilkunastu tygodni regularnie kontaktujemy się z Państwa działem obsługi klienta i nic nie zmieniło się w tym temacie.
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dziękuję za informację. W/w wątki z tego co widzę są otwarte, w trakcie sprawdzania. Proszę Cię o zachowanie cierpliwości i oczekiwanie na odpowiedź zwrotną. Zapewniam Cię, że odpowiedzi nie są udzielane przez przypadkowe osoby. Wskazane rozwiązania są prawidłowe, ale w związku z Twoim potwierdzeniem problemu oraz wskazanymi informacjami, będzie wymagane dokładne sprawdzenie działania integracji.
     

Poleć forum znajomym