1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z integracją z Opiniami Ceneo

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika Anka1000, 2 Listopad 2016.

  1. Anka1000

    Anka1000 Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    4
    Dzień dobry.

    Mam problem z integracją z Ceneo (Zaufane Opinie Ceneo). Otrzymałam takiego maila zwrotnego.

    Uprzejmie informuję, iż skrypt Zaufanych Opinii jest zaimplementowany błędnie.
    Użyli Państwo znaku cudzysłów ", a powinien być znak '.
    W załączeniu informacja z Państwa skryptu.

    Dotyczy sklepu: https://matrek.pl

    Proszę o pomoc.
     

    Załączone pliki:

  2. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Wiadomości:
    66
    Docenione treści:
    18
    Hej, zwróć uwagę, że integracja z Ceneo Zaufane Opinie znajduje się w zakładce integracje > inne.

    Logujesz się do Ceneo (shops.ceneo.pl), wchodzisz w bezpieczeństwo, zaufane opinie i kopiujesz sobie ten kod GUID. Powinno śmigać :)
     
  3. Anka1000

    Anka1000 Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    4
    Wiem, że tak jest. Zrobiłam zgodnie z instrukcją. Ale Ceneo odpisało mi to co mi odpisało.
    Czy ktoś może sprawdzić, przesłany fragment skryptu przez Ceneo?

    Pozdrawiam
     
    Ostatnia modyfikacja: 2 Listopad 2016
  4. TheL

    TheL @Lider VIP Moderator forum

    Wiadomości:
    2 363
    Docenione treści:
    520
    jeśli nadal masz problem podeślij mi kod na priv
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @Anka1000 czy niedogodności z integracją Zaufane Opinie Ceneo nadal występują?

    Powinnaś skorzystać z instrukcji podanej przez użytkownika @Goldlux24

    Więcej informacji o tej integracji ze sklepem Click Shop znajdziesz pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zintegrowac-sklep-z-serwisem-zaufane-opinie-ceneo/
     
  6. Anka1000

    Anka1000 Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    4
    @Mariusz zgłosiłam błąd do BOK i jakoś problem został rozwiązany. Poprosiłam o ponowne sprawdzenie przez Ceneo i poszło :)
     
    Goldlux24 i Mariusz lubią to.
  7. Balare

    Balare Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    czy mogę się przyłączyć, też mam problem ze skryptem, zrobiłem wszystko w/g instrukcji i dostaję komunikat:"Nie udało się pozytywnie zweryfikować skryptu. Sprawdź czy jest poprawnie zainstalowany lub skontaktuj się z nami pod adresem sbt@ceneo.pl". Ceneo twierdzi że wszystko jest ok, i prosi o kontakt z dostawcą oprogramowania czyli clickshop.
     
  8. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Wiadomości:
    66
    Docenione treści:
    18
    Ale mówimy o zaufanych opiniach czy o Ceneo ogólnie?
     
  9. Balare

    Balare Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    o instalacji skryptu
     
  10. Balare

    Balare Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    piszemy o instalacji skryptu (wklejeniu GUID sklepu) na platformie clickshop.
     
  11. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Wiadomości:
    66
    Docenione treści:
    18
    Wejdź w konfiguracja > integracje > inne > zaufanie opinie. Wklejasz tam GUID nadane przez Ceneo i powinno działać.
     
  12. Balare

    Balare Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    właśnie tak robię, i nie działa
     
  13. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @Balare proszę skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - http://home.pl/formularz-kontaktowy podobnie jak tro zrobiła @Anka1000 nasi konsultanci sprawdzą i spróbują pomóc.
     
  14. Anka1000

    Anka1000 Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    4
    @Balare tak jak mówi @Mariusz
    U mnie pomogło BOK home. Potem skontaktowałam się ponownie z Ceneo, aby sprawdziło konfigurację i było już ok.

    Powodzenia :)
     
  15. Balare

    Balare Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    no tak, skontaktuj się tu potem tam, a tam złóż reklamację a jeszcze gdzie indziej żadaj zgodności usługi z umową itd. A ja po prostu, skoro płacę to chciałbym żeby działało bezawaryjnie.
     

Poleć forum znajomym