1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z paczkomatem-brak możliwości wybrania punktu odbioru przesyłki do zamówienia

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Monika, 11 Wrzesień 2020.

  1. Monika

    Monika Stały bywalec

    Wiadomości:
    36
    Docenione treści:
    2
    Witam, po aktualizacji sklepu do wersji 5.20.16 wystąpił u nas błąd związany z wyborem paczkomatu podczas składania zamówienia. Klient może wybrać paczkomat jako dostawę, ale nie ma opcji wybory punktu i teraz dostajemy zamówienie na paczkomat bez podanego punktu odbioru. Czy ktoś wie co może być przyczyną?
     
  2. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10
    a jaką masz ustawioną nazwę dostawy "paczkomatowej" ? wydaje mi się, że w nazwie musi być słowo "paczkomaty" aby system rozpoznał, że ma dać wybór paczkomatu.
     
  3. Monika

    Monika Stały bywalec

    Wiadomości:
    36
    Docenione treści:
    2
    Problem leżał w pliku header.tpl
    Dzień przed aktualizacją paczkomaty działały normalnie, następnego dnia po aktualizacji wystąpił błąd klient mógł wybrać dostawę paczkomatem, ale nie mógł wybrać punktu paczkomatu ponieważ nie było tej opcji. Większość klientów nawet nie zauważyła że nie wybrała do jakiego paczkomatu mamy nadać przesyłkę.
    Najlepsze jest to że plik header.tpl był modyfikowany w dniu aktualizacji po godzinach naszej pracy więc nikt od nas w nim nie grzebał, a następnego dnia paczkomaty już nie działały. Zgłosiłam to do home ale nie są w stanie stwierdzić kto modyfikował plik.
    Jedyne co mogłam zrobić to utworzyć kopie sklepu i przywróciłam plik do stanu oryginalnego. Póki co paczkomaty działają :)
     

    Załączone pliki:

    casar lubi to.

Poleć forum znajomym