ROZWIĄZANE Problem z przyciskiem KUP - aktualizacja sklepu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Haft-Decor, 24 Luty 2017.

  1. Haft-Decor

    Haft-Decor Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam, po ostatnim updacie sklepu coś się popsuło.

    I na mojej stronie https://haft-decor.pl nie ma możliwości zakupu.

    Mam załączone możliwość kupno przez niezarejestrowanych, ale na stronie nie ma takiej opcji.

    Dodatkowo w Stwórz była możliwość wyboru wariantu.

    Czy ktoś jest w stanie poradzić co się mogło stać.

    Od swojej strony powiem że nic nie ruszałam, bo wszystko działało dobrze.

    Jesteście moją ostatnia deską ratunku, ponieważ support już 3 dni nic nie odpowiada tylko przerzuca do innych działów.
     
  2. Haft-Decor

    Haft-Decor Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Udało mi się rozwiązać problem samodzielnie.

    W ustawieniach w opcjach stan dostępności bazowo przy ilości produktów >10 or >20 jest wyłączona sprzedaż
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    @Haft-Decor cieszę się że udało się zidentyfikować problem i go rozwiązać, nie mniej zgłoszenie przekazuję do weryfikacji. Niebawem rusza kolejna aktualizacja sklepów.
     

Poleć forum znajomym