Witam Od kilku dni klienci regularnie zgłaszają problem z płatnościami t-pay. Po kliknięciu przycisku "opłać zamówienie" w końcowej fazie składania zamówienia na sklepie, nie otwiera się strona z płatnościami t-pay. Problem zgłoszony do t-pay. Tam zapewniają ,że u nich jest wszystko w porządku. Czy ktoś z Was też ma taki problem ? Mi osobiście nie udało się wywołać wspomnianego błędu mimo składania zamówień na kilku przeglądarkach. Jeżeli ktoś miał by ochotę złożyć testowe zamówienie u nas na sklepie ( easyoffice24.pl ) i sprawdzić czy u niego błąd występuje, będę bardzo wdzięczny. * proszę wpisać w uwagach do zamówienia TEST TPAY. z Góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Dziękuję za wiadomość. Sprawdziłem wskazaną przez Ciebie sprawę i u mnie strona z płatnościami wyświetliła się poprawnie (numer zamówienia 2433). Wygląda na to, że wszystko działa prawidłowo. Poprosiłem jeszcze naszych specjalistów, aby również to sprawdzili (numer sprawy: FEEDBACK-1187).
Dziękuje Wszystkim za pomoc, na razie nie mamy kolejnych zgłoszeń od klientów. Chyba można bezpiecznie przyjąć ,że problem był po stronie T-pay i do tego przejściowy.
Sprawdziliśmy TPAYa nawet w tej sytuacji, że go oficjalnie nie wspieramy. Jest to integracja, którą klient sam dodaje do swojego sklepu. Najprawdopodobniej była to losowa sytuacja, przy której ciężko będzie nam cokolwiek pomóc. Na dzień dzisiejszy wygląda jednak na to, że wszystko dobrze działa. Ustawiam temat jako rozwiązany.