1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z wysyłką wiadomości e-mail przez WP

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika adrenator, 9 Listopad 2017.

  1. adrenator

    adrenator Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Witam,

    Korzystam z wtyczki do wordpressa, która wysyła wiadomości do użytkowników. Do pewnego momentu działała ona poprawnie, nagle (po kilku miesięcznej przerwie od używania) pokazuje się taki błąd "Email nie może być wysłany: Expected response code 250 but got code "550", with message "550 5.1.8 Sender address rejected". Domyślam się, że może być to błąd wtyczki jednak na innym hostingu działa mi ona poprawnie - co może być przyczyną? Konto e-mailowe jak i strona są na tym samym hostingu home.pl, działało wszystko bez problemów.

    Dziękuje za pomoc.
     
  2. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    996
    Docenione treści:
    88
    Zgłoszenie w stylu: Zepsuł mi się samochód. Wcześniej jeździł. Jak go naprawić?

    1) Powiedz co to za wtyczka.
    2) Jakie parametry masz w niej ustawione?
    3) czy możesz ze strony/z programu pocztowego wysłać emaila podając dane, które wpisałeś w konfiguracji wtyczki?
    4) jaka wersja WP, jaka wersja wtyczki?
    5) czy WP jak i wtyczka jest aktualna?
     
  3. adrenator

    adrenator Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    1) MailPoet3
    2) SMTP
    serwer: mojadomena.home.pl
    port: 465
    login: e-mail
    Autentykacja i SSL: TAK
    3) tak, działa mi normalnie
    4) wtyczka 3.1.0 WP 4.8.3
    5) tak
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 543
    Docenione treści:
    325
    Czy bez SSL działa? Bo może tu jest problem że masz SSL serwera a skrzynke e-mail w domenie.
     
    adrenator lubi to.
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @adrenator czy udało Ci się rozwiązać zgłoszoną w tym temacie sprawę? Proszę o informacje, bo coś wszyscy umilkli. Jeśli sprawa jest aktualna, to daj proszę znać, spróbuję w poniedziałek pochylić się nad Twoim tematem.
     
    adrenator lubi to.
  6. adrenator

    adrenator Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Probowałem z SSL i bez, niestety nie działa.

    Niestety nie, probowałem już wszystkich możliwych konfiguracji.
     
  7. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    452
    Docenione treści:
    122
    Komunikat wskazuje na błędny adres e-mail nadawcy wiadomości. Sprawdź czy nie masz w konfiguracji wtyczki jakiegoś nieistniejącego adresu wpisanego, lub takiego, który nie należy do skrzynki, którą się autoryzujesz.
     
    adrenator lubi to.
  8. LorK

    LorK Arcymistrz Beta-tester

    Wiadomości:
    996
    Docenione treści:
    88
    lub w skrócie mówiąc... czy nie ma w adresie literówki :)
     
    adrenator i casar lubią to.
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @adrenator komunikat taki może być też spowodowany błędnie wskazanymi danymi w konfiguracji SMTP. Podczas wysyłania wiadomości następuje autoryzacja do jednej ze skrzynek email, natomiast w polu FROM może być podany inny adres email niż ten, do którego następuje autoryzacja (adres e-mail powinien być natomiast podany taki sam, w przeciwnym wypadku nasze serwery pocztowe nie przepuszczą takiej przesyłki).

    Czy wtyczka umożliwia zdefiniowanie pola FROM dla wiadomości wysyłanych przez formularz kontaktowy?
     
    adrenator lubi to.
  10. adrenator

    adrenator Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Wszystko sprawdziłem. Wgrałem ponownie wp i wtyczkę - działa. Nie wiem co było przyczyną. Temat można zamknąć, dziękuję za pomoc.
     
    Mariusz lubi to.
  11. PZHK

    PZHK Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Witam, mamy identyczny problem na swoim koncie - ustawienia są poprawne (bez grzebania w nich przestały działać z dnia na dzień).
     
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    @PZHK proszę o podesłanie większej porcji informacji, np. ustawienia wtyczki, jakie są ustawienia serwera SMTP do wysyłki wiadomości itp. Bez tych danych ciężko będzie nakierować na rozwiązanie.
     
  13. PZHK

    PZHK Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Pisząc, że mam identyczny problem miałam na myśli również ustawienia - jak u autora postu.

    Załączam zrzut ekranu:
    [​IMG]

    Dodam, że zmiana "Autentykacja" na Nie nic nie daje, tak samo jak jak wyłączenie SSL i używanie tylko standardowego portu 587.
     
  14. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    452
    Docenione treści:
    122
    Masz taki sam komunikat jak autor tematu przy wysyłce?
     
  15. PZHK

    PZHK Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Mam taki sam komunikat przy teście, a Newslettery nie są wysyłane jest status "Wstrzymane".

    Na razie zamiast wysyłania tą metodą ("moim" serwerem - smtp) uruchomiłam wysyłanie wiadomości serwisem, który oferuje sama wtyczka, ale wolałabym wiedzieć, że mogę spokojnie powrócić do pierwotnej metody - w przypadku osiągnięcia darmowego limitu wysyłki oferowanej przez autorów wtyczki.
     
  16. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    452
    Docenione treści:
    122
    A w zakładce Podstawy w tym miejscu:
    upload_2019-3-8_16-43-27.png

    masz podany adres, który należy do konta z zakładki Ustawienia?
     
  17. PZHK

    PZHK Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Oczywiście. :)
     
  18. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    452
    Docenione treści:
    122
    Nie będę oryginalny, jak powiem, że u mnie testowa wysyłka z tej wtyczki działa?
    Trzeba szukać gdzie indziej przyczyny.

    W komunikacie o treści:
    Kod:
    550 5.1.8 Sender address rejected
    powinien być adres, który został odrzucony i tego adresu należałoby poszukać w innych wtyczkach. Może masz skonfigurowaną jakąś wtyczkę do SMTP (jak np. Easy WP SMTP) i w niej jest inny adres skonfigurowany.
     
  19. PZHK

    PZHK Zaglądacz

    Wiadomości:
    10
    Docenione treści:
    0
    Mam taką wtyczkę, ale potrzebna była mi do wysyłania kopii bazy (z innego maila niż newsletter)... Co dziwne, podkreślam - do pewnego czasu to działało (z takimi ustawieniami jak jest, po prostu - "nagle", pewnie w którejś aktualizacji coś zmienili i się krzaczy.
     

Poleć forum znajomym