1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Problemy z pocztą home w Thunderbirdzie

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika r.warzecha, 20 Maj 2015.

  1. r.warzecha

    r.warzecha Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam
    Od kilku dni na niektórych komputerach mamy problemy z pocztą home. Chodzi o to, że często nie da się wysłać wiadomości. Thunderbird jest skonfigurowany prawidłowo, a co 2 lub 3 wiadomość nie chce się wysyłać. Program pokazuje, że nie może się połączyć z smtp, również często też na chce zapisać wiadomości w "wysłanych". Thunderbirda aktualizowałem do najnowszej wersji. Próbowaliśmy zmieniać ilość połączeń SMTP na mniej. Nic nie pomaga. Na tym samym kliencie jest skonfigurowanych jeszcze kilka kont gmail i one działają bez problemu. Może ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 555
    Docenione treści:
    325
    Napisz proszę, czy pojawia się jakiś komunikat błędu?
    Czy korzystasz z poczty tylko przez Thunderbirda czy także inne programy, na których pojawia się podobna sytuacja?
    Czy mógłbyś przetestować działanie poczty poprzez stronę www.poczta.home.pl oraz www.webmail.home.pl? Potwierdzić, że możesz się zalogować i wysłać wiadomość testową?
    Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta, czy pierwszy raz poruszasz ten temat dopiero na forum?
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Czy jesteś w stanie przesłać zrzut ekranu z konfiguracji Thunderbirda? W ten sposób będziemy mogli zweryfikować poprawność konfiguracji i następnie zaproponować rozwiązanie.
     
  4. TheL

    TheL @Lider VIP Moderator forum

    Wiadomości:
    2 363
    Docenione treści:
    520
    Identyczna sytuacja była u mnie, a problemem okazał się internet.
    Jeśli Webmail łączący się przez IMAP i wysyłąjący przez SMTP działa poprawnie, to internet może być w tym przypadku przyczyną problemów.
    To, że inne konta nie robią problemów nie oznacza, że w tym przypadku jest problem z serwerem.
    Może sprawdź jeszcze inny port SMTP 587 zamiast 25
     

Poleć forum znajomym