Organizując kolejną akcje promocyjną wymyśliłem sobie, że dla czytelników newslettera wyślę kupon rabatowy 25%, a dla pozostałych klientów ustawię promocję 20%. Rozesłałem kupony, wszystko działa (czytelnicy newslettera mieli pewną przewagę czasową). Uruchomiłem promocję - przestał działać kupon. Przestawiłem opcję w Konfiguracja > Marketing > Rabaty na "Zezwalaj na zniżki dla produktów w promocji" i ustawiłem "Nie łącz zniżek" na "wybierz najwyższą z możliwych". Po dodaniu produktów do koszyka cena jest promocyjna, kupon można dodać i wychodzi, że klient otrzymuje jeszcze 25% rabatu od ceny promocyjnej. Musiałem się wycofać ze zniżki dla produktów w promocji i będę korygował ceny ręcznie. Może jest jakiś sposób by uwzględniał kupon, ale od ceny normalnej, nie promocyjnej?
@chorg opcja nie łącz zniżek działa dla: - kuponów rabatowych, - progów rabatowych, - indywidualnych rabatów. W przypadku jak masz zgodę na rabatowanie promocji jest to traktowane jako cena zwykłego towaru.