1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Produkty nie wyświetlaja się w sklepie.

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Sobalus, 27 Wrzesień 2018.

  1. Sobalus

    Sobalus Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry

    Jak w temacie, dziś po kontakcie klienta zorientowałem się, że część produktów nie jest widoczna w sklepie pomimo, że w panelu produktu jest ustawiona aktywność. W menu sklepu w danej kategorii wyświetla się informacja, że jest 17 produktów ale po zliczeniu jest ich 13. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
     
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Nie
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Sobalus sugeruję na początku wyczyścić pamięć cache sklepu, czyli Konfiguracja->Administracja i system->Pamięć cache
    Jak nadal nie będzie widać produktów prześlij następujące dane:
    - o jaką kategorię chodzi,
    - id produktu
     
  4. Sobalus

    Sobalus Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Przepraszam, że odpowiadam z opóźnieniem. @LukaszC Twoja sugestia przyniosła odpowiedni skutek, dziękuję.
     

Poleć forum znajomym