1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Progi rabatowe

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika jacek_lodz, 28 Listopad 2017.

  1. jacek_lodz

    jacek_lodz Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    0
    Cześć,
    Chciałbym z progów rabatowych wykluczyć pewne kategorie produktów lud producentów. Da się?

    Dzięki
    Jacek
     
  2. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Dla progów rabatowych nie ma takiej możliwości. Alternatywnym rozwiązaniami będą:

    1. Zdefiniowanie określonej grupy klientów (np. klienci hurtowi), którzy będą mieli dostęp do ustalonego przez Pana poziomu cenowego (np. ceny hurtowej),
    2. Dodanie kuponów rabatowych (jest możliwość ich powiązania z konkretnymi kategoriami lub producentami).
     
  3. jacek_lodz

    jacek_lodz Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    0
    Dziękuję za informację ale te rozwiązania są dla mnie nie do przyjęcia.
    Obejściem jest na razie ustawienie promocji dla danej kategorii/producenta przez co takie produkty nie wliczają mi się do progów rabatowych.

    Czy jest szansa na dorobienie opisanej wcześniej funkcjonalności wykluczania z progów?
     
    Ostatnia modyfikacja: 28 Listopad 2017
  4. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Przekazałem już zgłoszenie do odpowiedniego działu - przeanalizujemy, czy jest możliwość wprowadzenia takiej funkcji :)
     
  5. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Zgłoszenie zostało przekazane do weryfikacji. Numer zgłoszenia to ECOM-255
     
    Last edited by a moderator: 1 Grudzień 2017
  6. jacek_lodz

    jacek_lodz Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    0
    OK ale co ja mam z tym zgłoszeniem sobie począć? Jak uzyskać informację czy to zgłoszenie będzie realizowane? Przepraszam za pytanie ale nie wiem co to oznacza dla mnie.
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @jacek_lodz poinformujemy w tym wątku, kiedy dostaniemy informację czy sugestia zostanie wprowadzona lub odrzucona.
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Numer zgłoszenia podajemy tylko informacyjnie, np. abyś mógł powołać się na ten numer podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Numer zgłoszenia jest przydatny również moderacji forum w celu identyfikacji zgłoszenia w naszej bazie. Prosimy o cierpliwość, jak status zgłoszenia zostanie zmieniony, to bezzwłocznie o tym poinformujemy tutaj na forum.
     
  9. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    @jacek_lodz programiści zweryfikowali Twoje zgłoszenie, niestety otrzymaliśmy informację zwrotną, iż na ten moment nie planujemy wprowadzenia takiej funkcjonalności.
     

Poleć forum znajomym