1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Program lojalnościowy a cena produktu

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ryra91, 26 Sierpień 2016.

  1. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Witam,

    mam problem odnośnie programu lojalnościowego. Mianowicie (dla przykładu) mam na koncie 50 pkt i przechodzę do okna nagród, tam pojawiają się ustawione przeze mnie wcześniej produkty (dodane do kategorii program lojalnościowy) i tutaj pojawia się problem. Przy produktach pojawiają się normalnie ceny, a nie wartość punktów jaką należy mieć by wymienić produkt. Wartość ta jest dopiero widoczna po wejściu w szczegóły produktu.

    W załączniku zdjęcia. Bez tytułu.png Bez tytułu1.png

    Również w oknie z produktami programu lojalnościowego jest opcja "pokazuj tylko dostępne dla mnie", jeśli zaznaczę to nic się nie zmienia (chociaż nie mam wystarczających punktów na jeden z wyżej wymienionych produktów).

    Pytanie: czy można zmienić cenę na ilość punktów jaka jest wymagana do wymiany?

    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Rafał
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Znalazłem odpowiednie zgłoszenie w naszym systemie, jest przekazane do programistów. Widok punktów jest dostępny w widoku listy produktów a nie galerii. Do naprawienia.


    blad.png



    Mariusz, jak coś zgłoszenie wisi w systemie tutaj: T:5724707, @ryra91 monitrujemy temat, jak coś będziemy wiedzieli damy znać. Jedyne co na chwilę obecną można by zrobić to w konfiguracji języków --> frazy, zmienić treść komunikatu i zasugerować zmianę widoku na listę, ew. utworzyć nową podstronę informacyjną Jak wymieniać punkty?
     
  3. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Wszystko się zgadza.

    Mimo zmiany ceny na punkty dalej nie działa opcja "dostępne tylko dla mnie". :)
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Widzę, potwierdzam, zgłaszam.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @ryra91 potwierdzam, że zgłoszenie zostało przekazane do programistów zajmujących się rozwojem naszego sklepu internetowego. Nie mogę podać żadnych terminów realizacji, z uwagi na napiętą listę zgłoszonych poprawek przez innych użytkowników. Na pewno damy znać w tym temacie na forum, jak tylko otrzymam jakąkolwiek informacje zwrotną na temat tej poprawki.
     
    Last edited by a moderator: 30 Sierpień 2016
  6. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    A może jest sposób, aby po wejściu w produkty do wymiany pokazywał się widok "listy" a nie "galerii"?

    Chodzi o mi o to, że tylko i wyłącznie na tej podstronie (produkty do wymiany) była lista, a reszta była galerią (oczywiście w moim przypadku, bo to zależy od ustawień).

    Pozdrawiam
    Rafał
     
  7. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    W sumie sam znalazłem rozwiązanie.

    W index.tpl podałem ścieżkę na full listę, czyli:

    nazwasklepu.pl/pl/l/0/1/full

    I teraz po kliknięciu "Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty" w oknie "moje konto" przechodzimy do widoku listy a nie galerii, i w ten sposób mamy pokazane punktu.

    Niestety dalej nie działa opcja "dostępne tylko dla mnie", ale jak napisaliście wyżej - na to musimy poczekać.

    Pozdrawiam
    Rafał

    Edit: Pojawił się kolejny problem. Mianowicie, jeśli mam produkty w programie lojalnościowym, muszę nadać im jakąś wartość w zł. Teraz jeśli wpiszemy w wyszukiwarkę "bon" to pojawia się nam bon który normalnie można kupić (a ja nie chcę, aby produkty z programu lojalnościowego można było normalnie kupić). Czy jest jakiś sposób aby ukryć te produkty? Tak, aby były tylko i wyłącznie w programie lojalnościowym, ewentualnie by miały wartość punktów a nie złotówek.
     

Poleć forum znajomym