1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Przenosiny na nową platformę

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Dominik, 28 Maj 2019.

  1. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    Aż mi się cisną wulgaryzmy na klawiaturę.
    Serio? Po 7 latach rozwijania firmy w oparciu o Waszą platformę taki numer?

    O 18 zobaczyłem, zgodnie z zapowiedzią, na mojej stronie:

    403 Forbidden
    Trwają prace administracyjne. Niedługo wszystko powinno wrócić do normy. Przepraszamy za utrudnienia. - swoją drogą możnaby jednak ten komunikat zrobić sensowniejszym.
    No, trudno. 2 godziny i będzie lepiej. Jest 21:50. Nadal to samo na stronie. Komunikat zobaczyło już ca. 500 potencjalnych klientów. Dzwonię na infolinię. Pani mówi - proszę dzwonić w godzinach 8-20.

    Czyli co, zaczęliście przenosiny i nie skończyliście? Serio?!
     
  2. Dominik

    Dominik Opiekun

    Wiadomości:
    176
    Docenione treści:
    27
    upload_2019-5-28_23-9-23.png
     

    Załączone pliki:

  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Dominik migracja Twojego sklepu niestety wydłużyła się w czasie z powodu dużej ilości plików do przeniesienia (sklep miał dużą pojemność bazy danych oraz przestrzeni FTP), niestety nie mieliśmy na to wpływu. Sklep po 100% przeniesieniu wszystkich danych został przez Nas sprawdzony i uruchomiony na domenie furkidz.eu
     

Poleć forum znajomym