1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Punkty lojalnościowe - brak powiadomienia o wymianie

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ziolowaapteka, 22 Czerwiec 2018.

  1. ziolowaapteka

    ziolowaapteka Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    3
    Testuję program lojalnościowy i posiada on dużą wadę - nie powiadamia w zamówieniu (w panelu admina) o wymianie punktów na produkt przez klienta.

    Dopiero po wejściu w zamówienie, potem w klienta i dalej w program lojalnościowy, widać, że klient wymienił punkty.

    Poza tym wymiana nie powoduje zmiany stanu magazynowego danego produktu.

    Proszę o poprawkę tych błędów.
     
  2. Mariusz_Q

    Mariusz_Q Początkujący

    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    1
    Nie Ty pierwszy to zgłaszasz, był już temat i jest zgłoszony do poprawy, więc tak +/- za 2 lata możemy spodziewać się poprawki :D
     
    Trzy Marchewki lubi to.
  3. ziolowaapteka

    ziolowaapteka Zaglądacz

    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    3
    Ewentualnie odpowiedzą, ze dwie osoby zgłosiły i nie robią bo za mało klientów chce tej poprawki. Im więcej administruję tym sklepem tym bardziej wychodzą jego wady niestety. A za oczywiste funkcjonalności typu grupowe przypisywanie kategorii trzeba dopłacać abonamenty :)
     
    Trzy Marchewki lubi to.
  4. papux

    papux Fachowiec

    Wiadomości:
    393
    Docenione treści:
    110
    Zgłaszałem to 2,5 roku temu.
    To nie błąd tylko ot taka niedopracowana funkcja. Namiastka.
    Co zresztą sprawia że funkcja jest bezużyteczna.
     
    Trzy Marchewki lubi to.
  5. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    108
    Docenione treści:
    12
    @ziolowaapteka @Mariusz_Q zgłaszaliśmy to już kilkakrotnie do Działu Rozwoju Aplikacji i, no cóż, czekamy na wdrożenie. Wiemy, że funkcja w obecnym stanie jest mało optymalna, ale na chwilę obecną alternatywy nie ma.
    A co do masowego przypisywania kategorii - można to wykonać aplikacją, albo importem/exportem pliku CSV.
     
  6. Magic_boss

    Magic_boss Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    1
    To może zasypcie ich zgłoszeniami w rym temacie. Pewnie jest jakaś pierdoła.
     
  7. Netrom

    Netrom Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    0
    Rozumiem, że program lojalnościowy jest wciaz bezużyteczny, bo wciąz nie widze nigdzie powiadomienia o wymianie produktu za punkty - tak?
     
  8. Magic_boss

    Magic_boss Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    1
    Powiadomienie jest ze ktoś wymienił punkty. Szkoda tylko ze dalej nic nie zrobili z problemem ściągania ze stanów magazynowych. Ostatnio przez ten program mam sporo problemów z brakiem towaru. Na tego typu problemy powinna być dużo szybsza reakcja.
     
  9. Netrom

    Netrom Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    0
    Dzięki za odpowiedź - kurcze, dzisiaj w nocy testowałem i nie widziałem żadnego powiadomienia, ani mailowego ani w kokpicie w panelu głównym...?
     
  10. Magic_boss

    Magic_boss Praktyk

    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    1
    Jak masz komunikaty sklepu tylko tam jest informacja że ktoś punkty wymienił.
     

    Załączone pliki:

  11. Netrom

    Netrom Zaglądacz

    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    0
    Mhm dzięki. Jednak po przemyśleniu sprawy, wydaje mi się, że wciąż lepszym motywatorem jest osiągnięcie stałego rabatu przez klienta po uzyskaniu danej ilości punktow. Jest to bardziej zrozumiałe i (moim zdaniem) mocniej motywuje do kolejnych zakupów, zwiekszając LTV
     

Poleć forum znajomym