1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Puste zamówienia z Allegro. Co jest grane?

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika papux, 10 Grudzień 2016.

  1. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Witam
    Już któryś raz z rzędu CS pobiera mi puste zamówienia z Allegro.
    Podlicza jego kwotę jak by był tam towar ale go nie ma?

    Zdjęcia poniżej:
     

    Załączone pliki:

  2. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    A po wyczyszczeniu cache sklepu też (Administracja, system -> pamięć cache)?
     
    Mariusz lubi to.
  3. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Ok wyczyściłem i będę obserwował.
     
  4. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Po wyczyszczeniu cache sklepu problem ciągle występuje!
    Losowo pobrane zamówienia z Allegro są puste!

    Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje.

    Zbiorowe zamówienia pobrane z allegro po połączeniu trzeba uzupełniać ręcznie. Dzieje się to absolutnie losowo a przynajmniej nie znalazłem żadnej reguły.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @papux najlepszym i najszybszym sposobem na znalezienie rozwiązania będzie przesłanie tego zgłoszenia do naszego Biura Obsługi Klienta (np. za pośrednictwem formularza kontaktowego: home.pl/formularz-kontaktowy). Nasi specjaliści po przypisaniu zgłoszenia sprawdzą co może być przyczyną.
     
  6. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
  7. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Powodem pobierania pustych zamówień z Allegro było wyłączenie produktu w sklepie w momencie, w którym był on wystawiony na aukcji - należy upewnić się, że wszystkie produkty wystawione na Allegro są aktywne w sklepie.

    Docelowo będzie to poprawione tak, aby zamówienie zawierało nawet wyłączone produkty (nr zgłoszenia ECOM-56), póki co temat oznaczam jako rozwiązany :)
     

Poleć forum znajomym