1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Click Shop Pusty ekran po kliknięciu "opłać zamówienie" - ClickShop zintegrowany z Facebookiem

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Piotrek, 28 Listopad 2016.

  1. Piotrek

    Piotrek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Zintegrowałem sklep internetowy na platformie ClickShop z Facebookiem. Utworzyłem odpowiednią aplikację ("księgarnia Psotki i Śmieszki"). W momencie kliknięcia "Opłać zamówienie" pojawia się pusty ekran bez opcji płatności - transakcja nie może być dokonana. Załączam zrzuty ekranu.

    Dodam, że przy próbie potwierdzenia zamówienia przez link przesłany na adres e-mailowy, pojawia się strona z komunikatem "203 Moved. The document has moved here."
     

    Załączone pliki:

    Ostatnia modyfikacja: 28 Listopad 2016
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Zrzut ekranu to za mało a aplikacja z tego co widzę nie działa w tej chwili, jest wyłączona.

    Moja propozycja jest następująca, włącz aplikację tak abyśmy mogli zobaczyć to na żywo i zadzwoń jutro na BOK. Powiedz na wstępie że temat dotyczy sklepu, zostałeś przekierowany z forum i podaj nazwę usługi. Zostawię notatkę i przekażę temat do osób, które powinny Ci pomóc.


    Ticket: 6193091
     
    Ostatnia modyfikacja: 29 Listopad 2016

Poleć forum znajomym