1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Pusty plik dziennika operacji w konsoli tworzenia i zarządzania kopiami

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika Witek, 30 Lipiec 2015.

  1. Witek

    Witek Bywalec

    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    Witam

    Kolejny błąd usługi homebackup.
    W konsoli tworzenia i zarządzania zadaniami kopii danych, po kliknięciu w pobieranie dziennika przebiegu kopii, wysyłany jest na dysk klienta pusty plik archiwum .zip


    001_pusty_plik_dziennika.jpg
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Czy za każdym razem po kliknięciu w Dziennik pobierania, występuje ta sama sytuacja z pustym archiwum .zip?

    Przed chwilą wysłałem zgłoszenie w celu zweryfikowania tego po naszej stronie. Poinformuję o statusie zgłoszenia w tym wątku, jak będzie wiadomo coś więcej.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Otrzymałem odpowiedź do zgłoszonego przez Ciebie tematu. Chodzi w skrócie o to, że funkcja "Dziennik pobierania" pokazuje tylko działania, które są specyficzne dla tej maszyny, którą w danym momencie sprawdzamy.

    Natomiast operacja usuwania planu tworzenia kopii zapasowej (wydedukowaliśmy, że taką operację wykonywałeś na podstawie dołączonego przez Ciebie zrzutu ekranu) jest globalną akcją, która ma wpływ na każdy komputer (a nie tylko na jedną maszynę). Z tego powodu działanie usunięcia nie jest przedstawiane w aktywności.

    Dodatkowo otrzymałem informacje, że brak wyświetlania w logach informacji o usuwaniu backupu jest działaniem zamierzonym i nie będziemy tego poprawiać.

    Nie zmienia to faktu, że "Dziennik pobierania" powinien zostać wyświetlony w innej formie lub w ogóle nie powinien zostać wyświetlony w takich sytuacjach. Dam znać w tym temacie odnośnie wdrożonych przez nas działań, proszę jeszcze o cierpliwość.
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    3 060
    Docenione treści:
    300
    Otrzymałem potwierdzenie, że niedogodności z pustym Dziennikiem Pobierania w homebackup zostały zaplanowane do wyprowadzenia. Poprawka powinna wyjść razem z wersją 4.2 (najbardziej prawdopodobnym terminem jest druga połowa września).
     

Poleć forum znajomym