Witam, pytanie mam dość szybkie i mam nadzieję, że odpowiedź na nie będzie prosta Czy po założeniu konta w PayU należy jeszcze coś w nim konfigurować aby zintegrować je z ClickShopem? Czy może wystarczy jedynie wpisać ID w ustawieniach płatności w odpowiednim miejscu w sklepie?
Konfiguracja --> Sprzedaż --> Płatności --> PayU (wersja polska). Dane podstawowe : aktywność koniecznie na TAK! Ustawienia PayU: wszystko do uzupełnienia, powinno być dostarczone przez PayU od ręki. Nie spotkałem się aby pojawiały się jakieś trudności. Thats's all!
Dzięki Grześku, bardziej chodzi mi o to czy jak założę konto w PayU to czy muszę tam coś konfigurować tzn wybierać jakie API jaki link powrotu oraz błędu itd. Czy wystarczy, że wpiszę ID w sklepie i wystarczy.
Thel pozwól, że dołącze się do tematu Właśnie stoję przed wyborem jaką płatność zaoferować w swoim sklepie. Zastanawiam się nad PAYU i nad Przelewy24 oraz nad ecard, ale to juz w mniejszym stopniu. Co lepiej wybrać?
Dla mnie jest już ważna tylko jedna rzecz, jakie API wybrać przy konfiguracji PayU, wszystko inne już jest znalezione
Oj ja się nieco pomyliłem, tam jest Classic API i Rest API, ale skoro nie napisałeś Rest to raczej będzie Classic?
Dziękuję, teraz już chyba wszystko wiadomo o integracji z PayU, jutro sprawdzimy czy wszystko się uda
Witam, mam pytanie dotyczące integracji z PayU. Wszystko, co było do zrobienia na stronie PayU w Panelu Managera zrobiłam - sklep został dodany, punkt płatności skonfigurowany prawidłowo, klucze konfiguracji są. Te informacje prawidłowo zostały zapisane w panelu Administratora w sklepie, płatności PayU zaznaczone jako aktywne. Pomimo tego w Panelu Managera na stronie PayU w tabeli na dole "Dostępne formy płatności" widnieje tylko jeden rodzaj "testowe". Brak jest innej formy płatności niż testowe. Zespół PayU twierdzi, że nie mam skonfigurowanego punktu płatności.... :-( Płatność testowa działa bez problemu. Na stronie mojego sklepu pokazuje się tylko to: Prosimy wybrać sposób zapłaty Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją? Sprawa ciągnie się juz kilka dni i nie widzę rozwiązania. Czy powinnam jeszcze zrobić coś, o czy nie wiem? pozdrawiam mirkas21
No to i ja się dołączę do tematu jeżeli można jeszcze. Jak wygląda sprawa automatycznego maila do klienta kiedy dokona płatności poprzez PayU? Na chwile obecną niestety, ale muszę w sklepie zmienić status na zapłacone żeby klient otrzymał wiadomość o płatnościach. Da się to zrobić w ten sposób, albo po stronie sklepu albo też po stronie PayU żeby było to automatycznie?