1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Pytanie - integracja z PayU

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika TheL, 15 Wrzesień 2015.

  1. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Witam,
    pytanie mam dość szybkie i mam nadzieję, że odpowiedź na nie będzie prosta :)
    Czy po założeniu konta w PayU należy jeszcze coś w nim konfigurować aby zintegrować je z ClickShopem? Czy może wystarczy jedynie wpisać ID w ustawieniach płatności w odpowiednim miejscu w sklepie?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Konfiguracja --> Sprzedaż --> Płatności --> PayU (wersja polska).

    Dane podstawowe : aktywność koniecznie na TAK!
    Ustawienia PayU: wszystko do uzupełnienia, powinno być dostarczone przez PayU od ręki. Nie spotkałem się aby pojawiały się jakieś trudności.

    Thats's all!
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Dzięki Grześku, bardziej chodzi mi o to czy jak założę konto w PayU to czy muszę tam coś konfigurować tzn wybierać jakie API jaki link powrotu oraz błędu itd. Czy wystarczy, że wpiszę ID w sklepie i wystarczy.
     
  4. pavali

    pavali Pomocnik

    Wiadomości:
    116
    Docenione treści:
    7
    Thel pozwól, że dołącze się do tematu :)
    Właśnie stoję przed wyborem jaką płatność zaoferować w swoim sklepie. Zastanawiam się nad PAYU i nad Przelewy24 oraz nad ecard, ale to juz w mniejszym stopniu.
    Co lepiej wybrać?
     
  5. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Dla mnie jest już ważna tylko jedna rzecz, jakie API wybrać przy konfiguracji PayU, wszystko inne już jest znalezione :D
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Doprecyzuj proszę jaki masz wybór. JSON albo REST?
     
  7. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    tak dokładnie jest taki wybór
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    No to JSON, przepraszam Cię że tak późno.
     
  9. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Oj ja się nieco pomyliłem, tam jest Classic API i Rest API, ale skoro nie napisałeś Rest to raczej będzie Classic?
     
  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Tak, Classic... :)
     
    TheL lubi to.
  11. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    Dziękuję, teraz już chyba wszystko wiadomo o integracji z PayU, jutro sprawdzimy czy wszystko się uda :D
     
  12. mirkas21

    mirkas21 Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    2
    Witam,
    mam pytanie dotyczące integracji z PayU.
    Wszystko, co było do zrobienia na stronie PayU w Panelu Managera zrobiłam - sklep został dodany, punkt płatności skonfigurowany prawidłowo, klucze konfiguracji są. Te informacje prawidłowo zostały zapisane w panelu Administratora w sklepie, płatności PayU zaznaczone jako aktywne. Pomimo tego w Panelu Managera na stronie PayU w tabeli na dole "Dostępne formy płatności" widnieje tylko jeden rodzaj "testowe". Brak jest innej formy płatności niż testowe. Zespół PayU twierdzi, że nie mam skonfigurowanego punktu płatności.... :-(

    Płatność testowa działa bez problemu.
    Na stronie mojego sklepu pokazuje się tylko to:
    Prosimy wybrać sposób zapłaty

    [​IMG]
    Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją? Sprawa ciągnie się juz kilka dni i nie widzę rozwiązania. Czy powinnam jeszcze zrobić coś, o czy nie wiem?
    pozdrawiam
    mirkas21
     
  13. mirkas21

    mirkas21 Bywalec

    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    2
    Witam ponownie,
    sprawa jest już rozwiązana - coś było nie tak po stronie PayU.

    Pozdrawiam
    mirkas21
     
    Grzesiek lubi to.
  14. lukoa

    lukoa Spryciarz

    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    9
    No to i ja się dołączę do tematu jeżeli można jeszcze.

    Jak wygląda sprawa automatycznego maila do klienta kiedy dokona płatności poprzez PayU? Na chwile obecną niestety, ale muszę w sklepie zmienić status na zapłacone żeby klient otrzymał wiadomość o płatnościach. Da się to zrobić w ten sposób, albo po stronie sklepu albo też po stronie PayU żeby było to automatycznie?
     

Poleć forum znajomym