ROZWIĄZANE Rabaty dla klientów

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Slawek J., 25 Wrzesień 2017.

  1. Slawek J.

    Slawek J. Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    2
    Dzień dobry,

    Czy da się zrobić tak że jeżeli klient ma przydzielony rabat powiedzmy 10% to po zalogowaniu wszystkie ceny spadają mu o 10%?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Ceny w sklepie są ustalone na stałe, rabat przyznawany jest indywidualnie w koszyku. Możesz skorzystać z opcji poziomów cenowych i tworzyć cennik dla klientów, cennik dla hurtowników, cennik dla znajomych. W zależności od tego do której grupy klientów będzie klient przypisany, po zalogowaniu zobaczy odpowiednie ceny przy produktach (jeszcze przed dodaniem do koszyka).

    Poziomy cenowe jedyne czego nie wyświetlają to promocji, a więc np. hurtownik nie zobaczy że produkt jest przeceniony, ale to zostało już zgłoszone do poprawki.

    Promocje widoczne są tylko na poziomie podstawowym . Ale nadal działa rabat indywidualny, a więc dodatkowy rabat od ceny np. dla hurtownika czy też kody rabatowe.
     
  3. Slawek J.

    Slawek J. Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    2
    Dziękuję. Za odpowiedź. Choć jest to znowu pośrednie dość toporne rozwiązanie.
    Proponuje zrobić tak że jak klient ma indywidualne lub grupowe rabaty to po zalogowaniu wszystkie komponenty mu się zmieniają o tą wartość. Będzie to przejrzyste i bardzo użyteczne.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 659
    Docenione treści:
    331
    Rozumiem do czego zmierzasz, ale taka konfiguracja raczej nie jest praktykowana w sieci. Nie spotkałem się z żadnym sklepem który by oferował coś takiego. Z punktu widzenia klienta, takie rozwiązanie może wprowadzać w błąd, a dla mechanizmu sklepu jest to niepotrzebne generowanie kolejnych procesów, przeliczanie cen, itp. Więc wskazane wyżej rozwiązanie nie jest toporne, tylko jest po prostu powszechne. Wprowadzanie nowych mechanizmów tego typu, jest raczej "bajerem", który i tak wymusiłby poinformowanie klienta na każdej stronie, że widoczne na stronie ceny uwzględniają rabat, co za tym idzie trzeba by także odpowiednio zawrzeć to w regulaminie, następnie uwzględnić na fakturach, itp.
     

Poleć forum znajomym