1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Reguły + foldery - brak maili

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika lolek, 27 Styczeń 2017.

  1. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    Witam!
    Jakiś czas temu utworzyłem kilka folderów ma moim koncie pocztowy i utworzyłem też kilka reguł (w panelu poprzez stronę)
    np. mail od nadawcy x loduje w folderze y i wszystko to działało bez problemów, emaile lądowały we właściwych folderach i było to widoczne przez www oraz program pocztowy poprzez IMAP.

    Kilka dni temu usunąłem jeden z tych folderów i regułę do niego przypisaną mając nadzieję że korespondencja od tego nadawcy będzie lądowała w głównym folderze ... ale niestety nie

    Nadawca ten wysłał do mnie dziś mail z rana około godziny 9, logowałem się do poczty kilkakrotnie poprzez panel www aby zobaczyć tą wiadomość i niestety jej nie było.
    Wieczorem jak dotarłem do domu, otworzyłem Outlooka odebrałem pocztę i okazało się że ponownie jest folder który kiedyś skasowałem a w nim wiadomość której oczekiwałem.

    Zdziwiony tym faktem zalogowałem się do poczty poprzez www i niestety ten folder z tą wiadomością nie jest tam widoczny a w Outlooku tak

    Czy jest na to jakieś rozwiązanie ?
    Wszystkie foldery i reguły były tworzone i suwane poprzez panel www a nie Outlooka
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Pisząc wprost: powinieneś zgłosić to do BOK abyśmy po autoryzacji sprawdzili chociażby logi pocztowe (konsultant wykona to od ręki lub skonsultuje z zespołem technicznym). W ten sposób ustalimy co się stało z wiadomością. Piszesz o sytuacji bardzo dziwnej i takiej z którą sam się nie spotkałem (a uwierz mi że z Mariuszem - my od forum - psujemy wszystko co się da aby znaleźć rozwiązania). Zaloguj się do panelu --> sekcja Centrum pomocy --> Wiadomości lub zadzwoń. Powołaj się na forum że zostałeś przekierowany i poproś o pomoc. Jeśli wyślesz maila - podaj nam numer zgłoszenia. Przyśpieszymy temat. Ok?
     
  3. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    Witam i dzięki za odpowiedź.

    Co do tej wiadomości to na tą chwilę wygląda to tak że jest ona widoczna w Outlooku w folderze który się teraz utworzył a ja go kiedyś usunąłem, a po zalogowaniu się do poczty przez www wiadomości dalej nie widać.

    Oczywiście zgłoszenia dokonam i podam nr tiketu.
    Pozdrawiam i miłej nocki życzę
     
    Ostatnia modyfikacja: 21 Styczeń 2024
  4. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    Witam!
    Dokonałem właśnie zgłoszenia i wysłałem Ci numer

    Dzięki i pozdrawiam
     
  5. lolek

    lolek Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    2
    Dział IT poinformował mnie że usunął już mój problem i poprosił o ponowne usunięcie folderu.
    Folder usunąłem na stronie poczty a po synchronizacji zniknął też w Outlooku wygląda że jest o.k. ale zobaczymy za kilka dni gdy dostanę ponownie maila od tego nadawcy czy problem jest rozwiązany na dobre.

    Dzięki za pomoc
     
    Mariusz lubi to.
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Wstępnie ustawiam jako rozwiązanie, w razie powrotu problemu, kontynuuj korespondencję odpisując na nią. Rzucę okiem co tam się stało, niewykluczone że jakieś "zapętlenie".
     

Poleć forum znajomym