Witam! Jakiś czas temu utworzyłem kilka folderów ma moim koncie pocztowy i utworzyłem też kilka reguł (w panelu poprzez stronę) np. mail od nadawcy x loduje w folderze y i wszystko to działało bez problemów, emaile lądowały we właściwych folderach i było to widoczne przez www oraz program pocztowy poprzez IMAP. Kilka dni temu usunąłem jeden z tych folderów i regułę do niego przypisaną mając nadzieję że korespondencja od tego nadawcy będzie lądowała w głównym folderze ... ale niestety nie Nadawca ten wysłał do mnie dziś mail z rana około godziny 9, logowałem się do poczty kilkakrotnie poprzez panel www aby zobaczyć tą wiadomość i niestety jej nie było. Wieczorem jak dotarłem do domu, otworzyłem Outlooka odebrałem pocztę i okazało się że ponownie jest folder który kiedyś skasowałem a w nim wiadomość której oczekiwałem. Zdziwiony tym faktem zalogowałem się do poczty poprzez www i niestety ten folder z tą wiadomością nie jest tam widoczny a w Outlooku tak Czy jest na to jakieś rozwiązanie ? Wszystkie foldery i reguły były tworzone i suwane poprzez panel www a nie Outlooka
Pisząc wprost: powinieneś zgłosić to do BOK abyśmy po autoryzacji sprawdzili chociażby logi pocztowe (konsultant wykona to od ręki lub skonsultuje z zespołem technicznym). W ten sposób ustalimy co się stało z wiadomością. Piszesz o sytuacji bardzo dziwnej i takiej z którą sam się nie spotkałem (a uwierz mi że z Mariuszem - my od forum - psujemy wszystko co się da aby znaleźć rozwiązania). Zaloguj się do panelu --> sekcja Centrum pomocy --> Wiadomości lub zadzwoń. Powołaj się na forum że zostałeś przekierowany i poproś o pomoc. Jeśli wyślesz maila - podaj nam numer zgłoszenia. Przyśpieszymy temat. Ok?
Witam i dzięki za odpowiedź. Co do tej wiadomości to na tą chwilę wygląda to tak że jest ona widoczna w Outlooku w folderze który się teraz utworzył a ja go kiedyś usunąłem, a po zalogowaniu się do poczty przez www wiadomości dalej nie widać. Oczywiście zgłoszenia dokonam i podam nr tiketu. Pozdrawiam i miłej nocki życzę
Dział IT poinformował mnie że usunął już mój problem i poprosił o ponowne usunięcie folderu. Folder usunąłem na stronie poczty a po synchronizacji zniknął też w Outlooku wygląda że jest o.k. ale zobaczymy za kilka dni gdy dostanę ponownie maila od tego nadawcy czy problem jest rozwiązany na dobre. Dzięki za pomoc
Wstępnie ustawiam jako rozwiązanie, w razie powrotu problemu, kontynuuj korespondencję odpisując na nią. Rzucę okiem co tam się stało, niewykluczone że jakieś "zapętlenie".