Semantyka: Jestem mało zadowolony z semantyki strony, to na wstępie nie wróży dobrze stronie w które jest napisane "Nie pamiętasz hasła?" Lepiej brzmiałoby Zapomniałeś hasła ? To mały element, wpływ na SEO praktycznie żaden ale efekt na mózg potencjalnego klienta na pewno ważny. Czy jest szansa poprawienia tego. Na dzieci to działa, brak "nie" w zdaniach więc dlaczego na klienta ma dać słaby efekt ? Końcówki linków do produktów oraz niepotrzebne foldery (SEO) W wordpressie można bardzo łatwo zrobić proste końcówki podstron to było na plus przy SEO zawsze, np http://www.mastvita.pl/kontakt/ każdy nowy folder to dla Google to czas a tam gdzie musi go spędzać za dużo uznaje za słabą jakość witryny (podstrony), zobaczmy co mam w sklepie http://www.ekosmak.eu/pl/p/OLEJ-KOKOSOWY-VIRGIN-BIO-400-ml-BIO-PLANETE/1150 pl - folder p - folder nazwa i na końcu znów folder to nie poważne, przy kategoriach to samo http://www.ekosmak.eu/pl/c/Produkty-Bezglutenowe/180 może być jeden folder i jedna nazwa - to jest maximum, żeby ze sklepem można było powalczyć w SEO o wyższe pozycje w Google, czy jest szansa na poprawienie tego ? I nie mogę znaleźć nigdzie jak powiększyć czcionkę w nazwach kategorii produktów w stylu RWD na większą bo ludzie nic nie zobaczą, a teraz jest wielu z wadami wzroku. Pogrubić i dodać 1px Da radę to poprawić ? Wklejam też screen z Google Chrome, jak wejdę na stronę jest ok ale jak pochodzę po niej i wrócę na główną ściąga obrazek na lewo w sliderze, oto screen
Chodzi mi o wielkość czcionki jaką są napisane kategorie produktowe obecnie jest to 13px i nie umiem znaleźć pliku w którym są te ustawienia. Chciałbym dać 14px i pogrubić bo na wielu komputerach ktoś słabo widzący nie wiele zobaczy. Jeśli wiesz gdzie mogę to zmienić będę wdzięczny, w jakim pliku css.
Konfiguracja --> Wygląd --> Aktywny styl graficzny --> Własny styl CSS: Kod: #box_menu ul li a { font-size: 14px; font-weight: bold; } Zobacz jak to widzisz, o ile mówimy o module nawigacji.