Nie wiem skąd to się wzięło ale najwidoczniej sklep korzysta z zewnętrznego skryptu java który ma ustawionego robota na zblokowanie dostępu. teraz robot przechodzi przez ten skrypt i jest zablokowany bo nie może wykonać dalszej procedury. Skrypty znajdują się na adresach https://cdn.dcsaas.net/js/front-api-1.0.2.min.js https://cdn.dcsaas.net/js/front-api-1.0.1.min.js Ja nie korzystam z zewnętrznych skryptów java a wszystkie skrypty na sklepie mają otwarte indeksowanie w pliku robots. Allow: .js Allow: .css Dzięki tym przekierowaniom mam kwiatki w indeksowaniu. Czy ktoś się spotkał z takimi blokadami a może coś przeoczyłem.
Witam, ja zgłaszam ten sam problem, załączam screen z zablokowanymi zasobami i bardzo proszę o pomoc.
Ja również zgłaszam ten problem ODPOWIEDŹ Z HOME.pl Na zrzucie widać, iż blokowane są pliki js skryptów. Sugerujemy weryfikacje tych plików - nie są to domyślne pliki sklepu. A ja nigdy nie dodawałem żadnego skryptu do sklepu ! Temat ten poruszany jest też w wątku https://forum.home.pl/threads/sprawdzcie-bledy-indeksowania-po-5-stycznia-2017.1808/
Swojego czasu jak korzystałem ze sklepu na shoperze (a to ten sam skrypt) dostałem od nich odpowiedz że to normalne. Wtedy właśnie przeniosłem się na clickshopa i problemu przez długi czas nie miałem. Jak widać trzeba będzie szukać aż trafi się odpowiedni skrypt sklepu.
Właśnie w necie znalazłam info że shoper miał ten problem a wiadomo że to to samo tylko na inne konto kasę wpłacamy :/
Dziwi mnie fakt, że wysyłając emaila do home otrzymuję wiadomość o skrypcie i każą mi go weryfikować a na forum home odpisuje o przygotowywanej aktualizacji, która ma to poprawić. To są dwie różne odpowiedzi daleko odbiegające od siebie. To albo coś robicie w tym temacie albo nic nie robicie. Problem był już zgłaszany na forum Pykon, 5 Luty 2017 https://forum.home.pl/threads/sprawdzcie-bledy-indeksowania-po-5-stycznia-2017.1808/ Home Mariusz, 10 Luty 2017 analizowanie problemu Home Kwestia błędów 404 w Google Search Console została zdiagnozowana przez programistów - w skrócie wychodzi na to, że roboty Google’a trochę inaczej czytają teraz pliki map witryn. Podczas najbliższej lub (w najgorszym scenariuszu) przy następnej aktualizacji sklepu, błędy te zostaną wyprowadzone. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Home Mariusz, 27 Luty 2017 Zmiany zostaną wprowadzone razem z aktualizacją sklepów do wersji 1.8.6. Dzisiaj rozpoczęła się aktualizacja sklepów do wersji 1.8.5 (https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-do-wersji-1-8-5/), więc w ciągu najbliższych kilku - kilkunastu dni zostanie ogłoszona kolejna paczka aktualizacyjna dla sklepów, która naprawi występowanie tych błędów 404. Ja email do Home wysłałem 12 marca 2017 otrzymałem odpowiedź Na zrzucie widać, iż blokowane są pliki js skryptów. Sugerujemy weryfikacje tych plików - nie są to domyślne pliki sklepu. Od 05.02.2017r do 14.02.2017r - 27dni roboczych od zgłoszenia problemu.
Zapomniałem dopisać. Mam znajomego który też ma sklep w Home u niego problem ten nie występuje, błędów ma tylko 28.
Ja z kolei nie mam błędów (jakieś tam 4 czy 6) za to mam zablokowane strony przez skrypty js które nagle pojawiły się 3 stycznia 2017. Pojedyncze błędy czasami usuwałam bo mi wykazywały jakieś linki do produktów które zawierały w środku pomiędzy domeną a produktem ze sklepu wartość "/m/" i to była przyczyna wyświetlania się strony która nie istnieje, u Was też takie są przyczyny błędnych stron?
Mógłbym napisać - "Amatorzy..." Spójrzcie na mój zrzut... HOME, co się dzieje?! Problem zaczął się 3 stycznia 2017 roku do dnia dzisiejszego mam 763 stron z zablokowanymi zasobami na tym hoście.
Zgadza się zaraz po informacji: Aktualizacja sklepów 1.8.4 Aktualizacji wprowadzona zostaje funkcjonalność App Store 25 stycznia 2017 Aktualizacja sklepów - 1.8.2 i 1.8.3 Pierwsza aktualizacja w tym roku. 2 stycznia 2017 zaczęło sypać blokadami.
@papux @michalhockey Najprawdopodobniej zgłoszona kwestia ze skryptem JAVA jest powiązana z tematem: https://forum.home.pl/threads/sprawdzcie-bledy-indeksowania-po-5-stycznia-2017.1808/ Aktualizacja do wersji 1.8.6, która rozwiąże zgłoszenia dotyczące błędów indeksowania wejdzie najwcześniej pierwszego tygodnia kwietnia. Testy paczki aktualizacyjnej do wersji 1.8.6 rozpoczną się lada dzień i zakończymy wspomniane testy do końca marca. Tyle informacji mogę przekazać na ten moment po konsultacji z administratorami.
Nie chcecie mieć tego w kodzie? Plik header.tpl skasujcie Kod: {$snippet_head} nie wiem jak to wpłynie na cały sklep, ale z grubsza wszystko działa.
Czy aktualizacja sklepu rozwiązała zgłaszane błędy? U mnie nadal widnieją. Poniżej zrzut z ekranu. Pozdrawiam
@Anka1000 wskazany przez Ciebie problem nie dotyczy z pewnością blokady indeksowania produktów. Otrzymałem zapewnienia, że temat jest nam znany i został już zgłoszony do odpowiedniego działu rozwoju aplikacji Click Shop. Niestety nie mogę podać na dzień dzisiejszy żadnego terminu realizacji, ale mogę zapewnić, że powinniśmy wskazane blokady naprawić przy najbliższych aktualizacjach sklepów Click Shop. edit: otrzymałem informacje, że sytuacja została już naprawiona. Proszę o sprawdzenie.