Czy coś się popsuło u mnie czy to jakaś awaria systemu, że nie można dodawać nowych kont pocztowych? Nie dostaję komunikatu o błędzie, klikam i nic się nie dzieje.
@LorK podeślij mi proszę nazwę serwera, na którym ten błąd wystąpił. Wystawiłem zgłoszenie do naszego zespołu (numer sprawy: QABETA-686). Chcę dodatkowo dodać nazwę Twojej usługi, abyśmy mogli zreplikować ten błąd na tej samej usłudze.
@Mariusz u mnie już działa. sklep1744170 Id subskrypcji: 5000615 serwer1701278 Id subskrypcji: 5000613
Dziękuję za informacje, przekazałem je do zgłoszenia: QABETA-686 i dodałem oczywiście info, że błąd póki co się nie wyświetla. Sprawdzimy to w ramach naszego zespołu zajmującego się rozwojem platformy beta.home.pl.
W ramach zgłoszenia: QABETA-686 otrzymałem potwierdzenie, że wskazane błędy nie powinny już występować.
@LorK po kliknięciu na Usługi WWW / Akcje / Dodaj nową skrzynkę email nie powinieneś już dostawać wskazanego komunikatu. Zmiany powinny być już wdrożone.