1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Prośba o pomoc Skrzynka nie istnieje, ale nie mogę jej utworzyć

Dyskusja w 'Poczta home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Brunon Blok, 28 Sierpień 2018.

  1. Brunon Blok

    Brunon Blok Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Zakupiłem niedawno usługi hostingowe, domenę oraz SSL. Nie korzystałem nigdy wcześniej z home.pl, więc ten interfejs jest dla mnie zupełnie nowy.

    Gdy kliknąłem "aktywuj SSL" nie miałem jeszcze żadnej utworzonej skrzynki pocztowej, na liście maili było jednak kilka do wyboru, więc myślałem że po aktywacji skrzynka o takiej nazwie się utworzy lub będę mógł ją utworzyć.

    Wybrałem "admin@mojadomena.pro", niestety takiej skrzynki nie ma, a gdy próbuję ją utworzyć pojawia się napis "Skrzynka o podanej nazwie już istnieje" (przypominam że nie ma jej na liście).

    Maila aktywacyjnego nigdzie nie dostałem, a nie można go zmienić. Gdy próbowałem ze swojego prywatnego maila wysłać wiadomość na "admin@mojadomena.pro", otrzymywałem informację że taki adres nie istnieje.

    Co powinienem zrobić?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Czy próbowałeś utworzyć jeden z pozostałych proponowanych adresów e-mail? Jeśli nie, to zrób to i zainicjuj zamówienie SSL.

    Co do adresu admin, w sekcji Poczta o kliknięciu na Opcje przy koncie jest Pokaż listę aliasów. Sprawdź czy nie został dodany już alias.

    W panelu SSL jest przycisk ponowienia aktywacji (wysyłki wiadomości). Daj znać czy udało się sfinalizować temat i na czym aktualnie stoimy. W razie problemów tym razem, wystawie zgłoszenie do weryfikacji.
     
  3. Brunon Blok

    Brunon Blok Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Nie próbowałem utworzyć reszty proponowanych, ponieważ nie mam nawet jak sprawdzić jakie to były nazwy (zresztą nawet jakbym utworzył nie mogę zmienić w panelu SSL maila na który jest wysyłana wiadomość z potwierdzeniem).

    Próbowałem wysyłać ponownie potwierdzenie, nic to nie dawało - maila nigdzie nie ma. Zalogowałem się też na skrzynkę główną serwera "serwer@serwer.home.pl" (z odpowiednimi cyferkami), tam też maila nie ma.

    Takiego aliasu nie ma, próbowałem taki utworzyć i również się nie dało.
     
  4. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Brunon Blok lubi to.
  5. Brunon Blok

    Brunon Blok Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    1
    Wielkie dzięki, to był problem!
     
    casar lubi to.

Poleć forum znajomym