Cześć wszystkim, Jestem początkujący, jeżeli chodzi o Click Shop, prosiłbym o wyrozumiałość co do zapewne tak banalnego problemu. Projektowanie strony chciałbym zacząć od dobrej wejściówki i dlatego wykupiłem płatny szablon, który mi odpowiada, dokładnie ten: http://click-szablon46.home.pl/pl/index/2 Niestety coś pochrzaniłem i pousuwałem zarówno te 3 małe banery, jak i duży slider. Zacząłem dodawać od nowa, niestety wychodzi mi coś takiego jak na zdjęciu poniżej. Szukałem informacji na ten temat na forum, lecz nic nie było, co by mi pomogło... Moje pytania brzmią. 1 - Jak rozciągnąć ten slider tak jak w szablonie 46 (poniżej), żeby był na całą długość ekranu i nie odstawał od menu na górze. 2 - Jak zrobić dokładnie takie 3 same banery ze zdjęciami i efektem najechania myszką jak na zdjęciu poniżej. (nie mam zielonego pojęcia jak się za nie zabrać). Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc Pozdrawiam, Michał
1- Rozciągnięcie slajdera na całą szerokość przeglądarki. We włąsny styl CSS wpisz Kod: /*baner na całą szerokość*/ .shop_index .top .container{ width: 100%; } 2- Stworzysz moduł i umieścisz go tam gdzie ma się znajdować i w nim poukładasz sobie te trzy grafiki równolegle i dasz do nich odnośnik.
1. Zrobiłem jak napisałeś, dodałem kod do stylu CSS, niestety nadal nie działa. Poniżej zamieszczam screen z kodem, może coś źle dodaje. 2. Co do drugiego problemu udało mi się dojść do czegoś takiego i wszystko jest OK tylko niema tego efektu powiększenia po najechaniu myszką. Pozdrawiam, Michał.
Szerokość slidera działa to fotka w sliderze ma niewłaściwe proporcje. Popraw proporcje zdjęcia. Jeśli chodzi o animacje boxów trzeba ją dodać z osobna w stylu css. np efektem "scale" po najechaniu myszą.