1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Sprzedaż/Przesyłki błąd sieci podczas pobierania PDF

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika gielo2, 8 Marzec 2018.

  1. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    152
    Docenione treści:
    22
    Od jakiegoś czasu, chyba od ostatniej aktualizacji zaczął pojawiać się dość irytujący błąd, a mianowicie jak wejdę w Sprzedaż/Przesyłki i zaznacze kilka pozycji, a potem drukuj zaznaczone -> etykieta paczki wykonaj to pokazuje się pdf z tym ale nie da się go pobrać bo wywala Niepowodzenie - Błąd Sieci! Ja wejdę poprzez menu z prawej (ta ikonka trybu) i wybiorę wudrukuj etykiete paczki i potem pobierz, to pobiera bez problemu. O co chodzi ?

    Dość irytujące jest pobieranie tego pozycja po pozycji. Skąd ten błąd?
     
  2. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @gielo2 sprawdź proszę jeszcze przy pomocy innego łącza ?
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 400
    Docenione treści:
    532
    ten problem nie koniecznie musi dotyczyć łacza jeśli z 2 różnych miejsc działa inaczej.
    Włącz konsolę przeglądarki CTRL+SHIFT+J wyczyść ją ikonką kosza i wykonaj niedziałającą operację ponownie, możliwe, że uzyskasz dodatkowe informacje identyfikujące problem.
     
  4. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @gielo2 niedogodność nadal występuje w Twoim sklepie ?
     
  5. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    152
    Docenione treści:
    22
    Więc tak, zmiana łącza nic nie dala, reszty jeszcze nie przetestowałem ale postaram się jak najszybciej to zrobić i odezwę się w tym temacie wkrótce.
     
  6. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    152
    Docenione treści:
    22
    Więc tak, problem jak prosił TheL ale nic nie wyrzuca na konsoli, żadnych komunikatów. Tak problem dalej występuje.

    [​IMG]
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @gielo2 możesz mi powiedzieć dokładnie ile etykiet na raz pobierasz ?
     
  8. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    152
    Docenione treści:
    22
    dwie, trzy, cztery. Jak pobieram jedna ale za pomoca tej opcji z pod tej ikonki trybu, to jest ok. Z tej co pokazałem juz generuje bład także dla jednej.
     
  9. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @gielo2 prześlij do naszego biura obsługi z poziomu panel.home.pl wiadomość z podaniem przykładów na których może zaobserwować niedogodność.
     
  10. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    109
    Docenione treści:
    13
    @gielo2 i jak? Udało się Tobie skontaktować z naszym supportem? Niedogodność została rozwiązana?
     
  11. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    152
    Docenione treści:
    22
    Obecnie siedzę nad rodo i to jest dla mnie priorytet. Odezw się jak oś po 25 maja
     
  12. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @gielo2 udało się rozwiązać niedogodność ? Sprawdzałem wątek na swoim sklepie testowym i nie mogę tego zreplikować.
     

Poleć forum znajomym